نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. شهريور 1394 - 18:07
26شهریورماه امسال صورت می گیرد؛
برگزاری همایش گیاهان دارویی و طب سنتی در گچساران
رئیس مرکز فنی و حرفه ای گچساران از برگزاری همایش گیاهان دارویی و طب سنتی با حضور مسئولان استانی در گچساران خبرداد.

علیرضا گرامی رئیس مرکز فنی و حرفه ای گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، از برگزاری همایش گیاهان دارویی و طب سنتی در 26 شهریور ماه امسال در این شهرستان خبردادو گفت: این همایش با حضور مسئولان استانی، اساتید و دانشجویان رشته کشاورزی گرایش گیاهان دارویی، ادارات مرتبط با این حوزه، ، مدیران و مربیان آموزشگاه‌های آزاد شهرستان و عموم علاقمندان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود:جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی جهت برگزاری هرچه بهتر این همایش با همکاری موسسه پیک سلامت برگزار شده است و در پایان این همایش برای شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره صادر می‌شود.

 

گرامی تصریح کرد: استخراج مواد موثر، اهلی کردن، ارتقاء سطح دانش‌ عمومی در زمینه کشت، بسته‌بندی گیاهان دارویی، فرآوری، تهیه محصولات ارگانیک و طب سنی از جمله اهداف مهم برگزاری این همایش در گچساران است.

 

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران افزود: احیاء سنتها و باورهای طب ایرانی، اطلاع‌رسانی مصرف صحیح گیاهان داروئی، آشنایی با گیاه درمانی و روش استفاده از گیاهان در طب سنتی با نگرش سلامت‌محوری از جمله محورهای آموزشی این همایش است.

 

وی تصریح کرد:توسعه صنعت گیاهان داروئی، ارائه روشهای نوین و پیشرفت‌های حاصله در زمینه‌های مختلف گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی آن نقش موثری در اشتغالزایی فارغ‌التحصیلان حوزه کشاورزی دارد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها