نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. آذر 1397 - 13:47
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: امروز شاهد آن هستیم که تفکر بسیجی مرزها را در نوردیده امروز اگر درعراق حشدالشعبی و در سوریه ارتش مردمی ، در لبنان حزب الله و در یمن انصار الله شکل گرفته همه به واسطه همین تفکر بسیجی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران  ظهر امروز پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به جایگاه بسیج در انقلاب اسلامی اظهار کرد:هفته بسیج و همچنین یاد و خاطره شهدای بسیجی که با نثار خون و جان خود امنیت و آسایش و پیشرفت را برای مابه یادگار گذاشتندرا گرامی می داریم.

پیشنهاد هفته وحدت توسط رهبرانقلاب

وی ادامه داد: اگر به سوابق هفته وحدت هم برگردیم مبدع هفته وحدت در جمهوری اسلامی شاید قبل از پیروزی انقلاب اسلامی باشد که توسط مقام عظمای ولایت بود،ایشان  در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی زمانی که در تبعید بودند در سیستان و بلوچستان آنجا پیشنهاد هفته وحدت را در بین مسلمان اهل تسنن و اهل تشیع مطرح کردند و از آن روز هفته وحدت شکل گرفت.

 مقابله  با  شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی

نورایی نسب تصریح کرد: دقیقا حضرت آقا این روزها را می دیدند چرا که حکومت شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی، اسلام وهابیت، اسلام داعشی را می دیدند و لذا در همان زمان و در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آمدند و موضوع هفته وحدت را مطرح نمودند.

 وی درادامه با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج یک تشکل نیست بلکه  یک فرهنگ و یک تفکر است، تفکری که رشادت، ایثار، از خودگذشتگی، جهاد مدیریتی و مدیریت انقلابی از آن تراوش می شود،بسیج در طول 39 سال که از عمر پربرکتش می گذرد همواره منشا خیر و برکات بسیاری  برای نظام جمهوری اسلامی بوده است.

بسیج پیشرو مقابله با جنگ نرم دشمن 

وی ادامه داد: از زمان تشکیل در زمینه مبارزه با ضد انقلاب داخلی و در دوران طلایی 8 سال دفاع مقدس بسیج نقش خودش را به خوبی ایفا کرد و در دوران سازندگی و بالندگی کشور نیز نقش بسیار مهم و اثر گذاری داشته و امروز در مقابله با جنگ نرم نیز بسیج پیشرو مقابله با جنگ نرم دشمن بوده است.

بسیج درعرصه خدمت رسانی

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: امروز بسیج در عین حالی که آمادگی رزمی و توان دفاعی خود را بالا برده و این توان و آمادگی را حفظ خواهد کرد برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی نیز عرصه جدیدی را دنبال می کند و آن عرصه خدمت رسانی به مردم است در جهت اعتلای بسیج در هر جایی که مردم نیاز داشته باشند،بسیج این آمادگی را دارد .

نورایی نسب اظهارکرد: امروز شاهد شکل گیری شبکه رضویون در جهت خدمت رسانی هستیم، بنابراین در عرصه امنیت این شبکه شکل گرفته و گشت های بسیجی محله محور را تشکیل داده که این عزیزان بسیجی شبانه و در زمان استراحت شهروندان از امنیت آنها دفاع و ضریب امنیت را در محلات بالا می برند.

بسیج پیشتاز درمحرومیت زدایی

وی گفت: در عرصه خدمت رسانی خدمت به محرومین و رفع محرومیت در کشور و سازندگی کشور، امروز شاهد آن هستیم که با تشکیل گروه های جهادی بسیج در اقصی نقاط کشور در کنار محرومین و مستضعین در حال خدمات رسانی است و در عرصه پزشکی و ارائه خدمات درمانی نیز جهادگران سلامت بسیج همواره در حال خدمت به مردم در روستاهای دور افتاده و محروم  هستند.

افزایش بهروری محصولات کشاورزی

نورایی نسب ادامه داد:در عرصه کشاورزی نیز بسیج در طرحی به عنوان بسیج همگام با کشاورز در جهت امنیت سلامت غذایی در جامعه درکنار کشاورزان هستند ، در این زمینه هم بسیج ورود کرده و در زمینه تامین امنیت غذایی با هدف افزایش بهروری و افزایش  محصولات استراتژیک در حال کمک کردن است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل از بسیجیان به عنوان شاگردان مدرسه عشق یاد کردند، گفت: امام راحل فرمودند:"باید بسیجیان جهان اسلام در فکر حکومت بزرگ اسلامی باشند و این شدنی است ،چرا که بسیج منحصر به ایران اسلامی نیست باید هسته های مقاومت را در تمامی جهان به وجودآورد و در مقابله شرق و غرب ایستادگی کرد".

تفکر بسیجی  از مرزها عبورکرده است 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که تفکر بسیجی مرزها را در نوردیده امروز اگر درعراق حشدالشعبی و در سوریه ارتش مردمی ، در لبنان حزب الله و در یمن انصار الله شکل گرفته همه به واسطه همین تفکر بسیجی و همان هسته های مقاومتی است که حضرت امام راحل در سال 67 آن را پیش بینی و درخواست کرده بودند.

 وی ادامه داد: این هسته های مقاومت همه در شکل گیری مبارزه با استکبار جهانی و دشمنان اسلامی شکل گرفته است و هرجایی که این تشکل ها و هسته های مقاومت شکل گرفت همواره پوزه دشمن در راس آمریکای جهانی را به خاک نشانده و دشمن را مایوس و ناامید کرده است.

جنایت های امریکا و ال سعود دریمن

فرمانده سپاه ناحیه گچساران افزود:جنایت هایی را آمریکا وآل سعود و هم پیمانانشان در یمن رقم می زنند که دل هر انسان مسلمان وآزاده ای را به درد می آورد، وظیفه ما حمایت معنوی از مسلمانان است و هر مسلمانی که در هر نقطه از این عالم هستی زندگی می کند و موردظلم واقع می شود وظیفه داریم که از آنها دفاع کنیم.

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که آمریکا وآل سعود و هم پیمانانشان کودک کشی می کنند در یمن فاجعه انسانی درست می کنند و امروز وظیفه ما به عنوان یک مسلمان حمایت از این مردم است واین نوید را خواهیم داد که یمن پیروز خواهد شد .

شکست امریکا و آل سعود دریمن

نورایی نسب اظهار کرد: آمریکایی ها بعد از آن که نتوانستند در یمن موفق شوند بعد از 42 ماه مبارزه  هیچ دستاوردی نداشتندکه مجبور شدند بیایند و دعوت به مذاکره کنند؛ اما این دعوت به مذاکره هم این است که فرصت را از دست یمنی ها بگیرند و فرصتی در اختیار آل سعود قرار دهند که آل سعود بتواند در این مدت یک ماهه که مذاکره شروع شود ، ازاین فرصت استفاده کنند و به الحدیده حمله و آنجا را آشغال کنند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها به دنبال آن هستند که دست سعودی های را پرکنند از یک طرف دعوت به مذاکره و آتش بس می کنند از طرف دیگر به منطقه نیرو اعزام می کنند رژیم جعلی اسرائیل هم تانک ها مرکاوا را در اختیار عربستان قرار می دهد،هم پیمان اصلی آمریکا ، آل سعود است و تسلیحات در اختیار آنها قرار می دهند که برای انبار کردن نیست بلکه برای جنگ با یمن است و از همین جا چهره منافقانه آمریکا بیش از پیش برای مردم نمایان تر شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها