نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. دى 1399 - 17:24
مدرس حوزه و دانشگاه گفت:جرقه شکست هیمنه آمریکای جنایتکار در عملیات غرورآفرین"عین الاسد" محقق شد که به تعبیری فقط یک سیلی به آنها بود، بنابراین امروز فروپاشی آن عظمت دروغین و پوشالی سردمدار استکبار جهانی را به خوبی نظاره گر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلیمن عبدالمجید کرمی، مدرس حوزه و دانشگاه در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص فروپاشی هیمنه آمریکا در عملیات غرور آفرین "عین الاسد" گفت:امروز قدرتی که در جامعه جهانی برای آمریکا ترسیم شده است کاملا برای ملت بزرگ ایران و مسئولان انقلابی ما پوشالی است و روز به روز هم سرعت بیشتری پیدا می کند.

وی افزود:بنابراین باید به این نکته مهم نیز توجه داشت که انقلاب نوپای ما در ایام دوران دفاع مقدس از داشتن ابتدائی ترین امکانات و تجهیزات نظامی هم محروم بود و حتی سیم خاردار را هم وارد می کردیم، اگر چه عملا کشورهای متعددی از جمله آمریکا در این جنگ تحمیلی نقش داشتند اما در پایان نتیجه ای جز شکست هم عائدشان نشد.

مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد:آمریکایی ها هرگاه پس از جنگ 8 ساله اراده کردند که در خلیج فارس و جاهای دیگر منافع ما را تهدید کنند باز هم با جواب های پشیمان کننده ای روبرو شدند، بنابراین گذر زمان ، خودباوری ملت ما را افزون و زبونی آمریکایی ها را بیشتر و بیشتر کرد.

کرمی اظهارکرد:با این وجود نظام سلطه و استکبار جهانی با چشم خودشان نابودی "عین الاسد" توسط موشک ها و تجهیزات پیشرفته صنعت دفاعی کشورمان را ملاحظه کردند، با این توضیح که برهر کشوری هم پوشیده نیست که نزدیک شدن به آمریکا و ضربه زدن به منافع آنها در منطقه و جهان عواقب بسیار خطرناکی را درپی دارد.

مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: بنابراین توان نظامی فوق العاده دقیق ایران، محاسبات و اندیشه ها را تبدیل به واقعیت کرد و بر همگان و حتی ترسوهای داخلی نیز روشن شد که ایران به معنای واقعی کلمه جزو کشورهای توانمند در صنعت دفاعی و  کشوری سلطه ناپذیر است و عملیات "عین الاسد" در واقع به مثابه امتحان دانش آموزی بود که یک سال شب و روز تلاش کرده و این امتحان وزن دانش آموز را برای همگان، پدر و مادر ، معلم و...مشخص می کند.

وی در ادامه تصریح کرد:اما از آنجایی که خیلی از قدرت ها و یا ثروت ها وجود خارجی ندارند برای کسب آبرو و فشل نشدن مباحث امنیتی و اقتصادی شان راه را در این می بینند که رسانه های زیادی را اجاره کنند تا از خودشان قدرتی عالمگیر بسازند، کافی است یکی دو کشور این دروغ را بپذیرد وقتی این دروغ را باور کردند بایستی راهی برای خلاصی از این قدرت نیز پیدا کنند.

 کرمی ادامه داد:به عنوان مثال سعودی ها و برخی از مسئولین لیبرال و غربگرای ما اسیر توطئه ها و دروغ پردازی های پوشالی آمریکایی ها در منطقه شدند، نتیجه این شد که سعودی ها دلارهایش را به دامن آمریکایی ریختند و لیبرال های ما هم دردامنشان غش کردند و آرزوی مکالمه تلفنی و یا قدم زدن با امثال کری و اوباما و یا عکس سلفی با موگرینی را در دل داشتند.

مدرس حوزه و دانشگاه گفت: اما در مقابل فرزندان انقلابی و ولایتمدار این سرزمین که هیچوقت مقابل نظام سلطه باج نداده و نخواهند داد و در تمامی عرصه ها نیز نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرده اند، درحالی که در مقابل دشمن کرنش نکردند و با مواضع حکیمانه خود دنیا را هم با واقعیت موجود آشنا کردند،  بنابراین فروپاشی آن عظمت دروغین و پوشالی را امروز نظاره گر هستیم.

وی افزود:هرچند جرقه شکست هیمنه آمریکای جنایتکار درعملیات "عین الاسد" به خوبی محقق شد که به تعبیری فقط یک سیلی به آنها بود،اما باید توجه داشت که عملیات غرورآفرین "عین الاسد" به معنای پایان یافتن انتقام از آمران و قاتلان "حاج قاسم "نخواهد بود، بلکه آمران و قاتلان و مسببان این حادثه تروریستی هیچ شبی را آرام نمی خوابند و هر لحظه ترس از انتقام سپاه قدس و مبارزان بسیجی که هم اکنون در تمام دنیا وجود دارند و تعدادشان هم کم نیست بر وحشت شان می افزاید و زندگی را بر آنها تبدیل به ظلمت کرده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها