نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. بهمن 1399 - 9:06
سرمربی نفت و گاز گچساران گفت:بازیکنانم هیچگونه وجه دریافتی تاکنون نداشته اند، اما با تمام وجودشان کارکردند ، مدیریت و مردم هم صبوری کردند و این را بدانید که در آینده از بازیکنان بومی و جوان این شهر بیشتر خواهیم شنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جهانبخش جعفری ،سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص آخرین وضعیت تیمش گفت:بازی روز گذشته با شهرداری بندرعباس، بازی بسیار حساس و سختی بود،هرچند تیم حریف هزینه های هنگفتی کرده و دارای مربی کاربلدی هم هست اما به هرحال در این دیدار همه تیم هم قسم شدند که این سه امتیاز را برداریم که بعد از چندین شکست در لیگ این اتفاق هم افتاد.

وی افزود:از روند عملکردی همه اعضای تیم راضی هستیم،هر چند در بازی هایی که نتیجه نگرفتیم نیازمند تغییراتی در ترکیب تیم بودیم و فکر می کنم در این دیدار جواب گرفتیم،بنابراین تیم را که نگاه کنید در این هفت دیدار گذشته از همه بازیکنان به نوعی در ترکیب استفاده کردیم.

جعفری با اشاره به عملکرد داوری در این فصل تصریح کرد:پنج هفته از مسابقات را باختیم و صحبتی هم انجام ندادیم،اما صادقانه بگویم داوران در هفته های گذشته خیلی تیم ما را اذیت کردند، هرچند فیلم بازی ها هم موجود است و امیدوارم که داوری رفته رفته بهتر شود و به افرادی قضاوت بدهند که در آینده بتواننددواران شایسته برای فوتبال ما شوند.

سرمربی نفت و گاز گچساران در ادامه تصریح کرد:بنابراین این برد را تقدیم به مردم شهر گچساران می کنم،چرا که این بازیکنان هیچگونه وجه دریافتی تاکنون نداشته اند، اما با تمام وجودشان کار کردند و مدیریت و مردم هم صبوری کردند و این را بدانید که در آینده از بازیکنان بومی و جوان این شهر بیشتر خواهیم شنید.

وی درادامه اظهارکرد:با این وجود رفته رفته این بازیکنان هم خودشان را بهتر پیدا خواهند کرد،در چند هفته گذشته سعی کردیم از جوانان بیشتر استفاده کنیم و این همان آینده نگری برای مجموعه فوتبال نفت و گاز گچساران است و اگر مردم و مسئولین این جوانان حمایت و نیز اعتماد کنند در آینده هم جواب خوبی خواهند گرفت.

براین اساس نیز در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم نفت و گاز گچساران بعد از 5هفته شکست در این رقابت ها، مقابل شهرداری بندر عباس با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های ویستاتوربین تهران ،علم و ادب و محتشم تبریز ،سپیدرود رشت ،شهرداری بندرعباس ،شهرداری همدان، مس نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، امیدگناوه و ایرانجوان بوشهر حضور دارند.

در گروه دوم نیز شاهد حضور تیم هایی همچون پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد ، سردار بوکان ،مس شهر بابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم هستیم.

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران با پنج شکست و دو برد در رتبه دوازدهم جدول 14تیمی گروه خود قرار دارد.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها