نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. بهمن 1399 - 9:23
رحیم محمدی گفت:مردم بدون تردید فساد، تبعیض ، اشرافی گری و تجمل گرایی مسئولان را برنمی تابند، چرا که مسئولان باید با ارتقای سطح کارآمدی و تلاش صادقانه جهت حل مشکلات و رفع کمبودها، به مقابله با تلاش های دشمن بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رحیم محمدی ، فعال سیاسی و فرهنگی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی درخصوص کارآمدی، پیشرفت و دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:یکی از دلایل کارآمدی و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی عدم وابستگی به دنیای شرق و غرب و نیز تکیه بر جوانان و مدیران ولایی بود که با پیروزی انقلاب اسلامی جوانان مومن و انقلابی به رهبری حضرت امام (ره) نیز پای کار آمدند و به ایجاد،توسعه و پیشرفت زیرساخت های کشور نیز همت گماردند.

وی افزود:از جمله اقداماتی که در ابتدای انقلاب صورت گرفت می توان به ایجاد و توسعه زیرساخت هایی همچون ایجاد راه های اصلی و فرعی،مخابرات ، برق ، آب ،گاز رسانی، بهداشت و درمان و دیگر موارد نیز اشاره کرد ،بنابراین با توجه به پیشرفت های چشم گیر انقلاب اسلامی در این 42سال، کاستی‌هایی هم وجود دارد ولی در اصل قطار انقلاب به سوی توسعه و پیشرفت با تمام قدرت در حال حرکت است.

محمدی تصریح کرد:از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی هر روز برای جلوگیری از پیشرفت و عنوان ناکارآمدی انقلاب دسیسه ها و نقشه هایی ترسیم کردند و بعد از اینکه نتوانستند توسط منافقین به اهدافشان برسند جنگ هشت ساله به پیشتیبانی ایادی استکبار را به ملت ایران تحمیل کردند.

فعال سیاسی گچساران درادامه گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با وجود نداشتن حتی کمترین امکاناتی،با رهبری حضرت امام (ره)جنگ را مدیریت و در مقابل تمای دنیای کفر مقاومت و ایستادگی کردند تا جایی که حتی یک وجب از خاک کشورمان تسلیم دشمن هم نشد.

وی اظهارکرد:با این وجود نظام سلطه و در راس آمریکای جنایتکار باز هم توطئه ها و فتنه هایی را در انقلاب اسلامی طرح ریزی کردند که با اتحاد، انسجام و یکپارچگی ملت بزرگ ایران باز هم ناکام ماندند، مجددا جنگ های نیابتی را در خاورمیانه به جهت جلوگیری از صدور انقلاب و نا امنی در منطقه بوجود آوردند که با جانفشانی فرزندان جبهه مقاومت و "حاج قاسم سلیمانی" باز هم کید دشمنان خنثی و تبدیل به شکست مفتضحانه برای آنها شد.

فعال فرهنگی گچساران تصریح کرد:امروز دشمن بوسیله جنگ روانی بدنبال القای ناکارآمدی، یاس و ناامیدی میان مردم و نسل جوان به بهانه مشکلات اقتصادی است، که در این میان گره گشایی از مشکلات مردم بایستی سرلوحه کار دولتمردان باشد و به مطالبات جدی و به حق مردم رسیدگی کنند.

محمدی ادامه داد: مردم بدون تردید فساد، تبعیض ، اشرافی گری و تجمل گرایی دولتمردان و مسئولین را برنمی تابند، چرا که مسئولان باید با ارتقای سطح کارآمدی و تلاش صادقانه جهت حل مشکلات و رفع کمبودهای جامعه، به مقابله با تلاش های دشمن بپردازند که اگر مردم صداقت و یکرنگی را در بین مسئولین ببیند به نوعی مشکلات را هم تحمل خواهند کرد.

فعال سیاسی گچساران افزود:در حقیقت تکیه برخی از مسئولین به خارج از کشور و امید بستن به کدخدا گره از مشکلات کشور را باز نخواهد کرد، هرچند معتقدم که تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت های درون کشور با اتکاء به جوانان و نخبگان این سرزمین و با تبعیت محض از امر ولی فقیه می توان به اهداف بزرگی نیزدست یافت.

محمدی در ادامه به تفاوت مدیریت جهادی و اشرافی در جامعه گفت:باید توجه داشت که برای حل مشکلات کشور نیازمند مدیریت جهادی هستیم،بنابراین با مدیریت جهادی و انقلابی در عرصه های مختلفی همچون نظامی،امنیتی و دفاعی به موفقیت های چشمگیری رسیدیم اما مدیریت اشرافی و غربگرا همان عقبگرد به دوران اسفبار طاغوت است.

وی درپایان گفت:در حقیقت حفظ وحدت و تبعیت محض از امر ولایت فقیه رمز تداوم انقلاب اسلامی است،مسئولین باید ضمن تلاش همه جانبه برای رفع مشکلات کشورمان،آرمان های امام(ره) و شهدایمان را سرلوحه کارشان قرار دهند و با دوری جستن از اشرافی گری و تجمل گرایی در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها