نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. اسفند 1399 - 23:55
کاندیدای انتخابات شورای شهر گفت:جوانان بنده را تشویق کردند که وارد کارزار انتخابات شورای شهر شوم، اهل زد و بند نیستم و معتقد به شفاف سازی هستم، به هیچ عنوان از هیچ کاندیدای مجلسی حمایت نخواهم کرد و برای همه سلایق شهرم احترام قائل هستم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رحیم محمدی،کاندیدای انتخابات شورای شهر دوگنبدان در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به برنامه هایش گفت:هدفم از حضور در کارزار انتخابات شورای شهرحل مشکلات مردم با رعایت اخلاق ،انصاف و عدالت است چرا که معتقدم مردم باوری، مردم یاوری و مردم داوری بایستی احیاء شود.

 وی افزود:در حقیقت مردم دیگر از شعارهای سیاسی خسته شده اند در حالی که تشنه کار و خدمت بی منت هستند، بنابراین امروز آمده ایم تا برنامه هایمان را معرفی کنیم، آمده ایم تا خدمت‌رسانی جهادی را به مرحله عمل در آوریم و معتقدیم که اگر از جنس مردم نباشیم در خدمت‌رسانی به مردم هم در عمل موفق نخواهیم شد.

محمدی درادامه تصریح کرد:شاید به نوعی بتوان گفت که تعامل نه چندان مطلوب بین دستگاه های اجرایی، پاشنه آشیل بسیاری از مشکلات در بحث مدیریت شهری باشد،هرچند معتقدم که صرف نگاه سیاسی به مسائل، مشکلات شهر هم به خوبی مرتفع نخواهند شد.

کاندیدای انتخابات شورای شهر دوگنبدان گفت:این نکته هم حائز اهمیت است که سیاسی بازی در شورای شهر و مجموعه شهرداری خودش یک آفت به شمار می رود، در حالی که می تواند از تمامی ظرفیت های نخبگان و سلایق مختلف در مجموعه مدیریت شهری به بهترین شکل ممکن نیز بهره برد.

محمدی در ادامه اظهارکرد:به جرات می توان گفت که حدود 40درصد از نیروهای کلیدی و نخبگان شهر در دستگاه ها،سازمان ها ،ادارات و ...همچنان بلاتکلیف هستند و از توانمندی شان در پیشبرد اهداف به هیچ عنوان استفاده نمی شود در حالی که یک مجموعه ای همچون شورای شهر می تواند از وجود تمام ظرفیت های شهر همچون نفت و گاز نیز بهره کافی را برد.

وی درادامه تصریح کرد:بنابراین می شود با تعامل صحیح به سازندگی برسیم آنهم در جهت خدمت رسانی شایسته به مردم شهرمان،پس موضوعی که در همین ابتدا بسیار مهم است علاوه بر مشارکت حداکثری در انتخابات،مردم کسی را انتخاب کنند که حقیقتا دغدغه خدمت به آنها را داشته باشد.

کاندیدای انتخابات شورای شهر دوگنبدان گفت:بنده فراقومیتی فکر و عمل می کنم و برای همه سلایق ، طوایف و قومیت ها هم احترام قائل هستم چرا که خدمت رسانی جهادی به مردم درسایه همدلی و وحدت محقق خواهد شد.

محمدی تصریح کرد:برای خدمت به مردم به صحنه می آیم،تفکرم با کار عملیاتی عجین شده و به وقت می شنوم و به وقت اقدام هم عمل می کنم ،با درد مردم آشنا هستم و تمام سعی ام این است که به عدالت با مردم رفتار و عمل کنم.

وی افزود:معتقدم در مجموعه شورای شهر به یک مدیریت شجاع ، توانمند و کارآمد احتیاج داریم، وامدار کسی نیستم و وابسته به هیچ جناح سیاسی خاصی هم نخواهم بود،اگرچه کسانی باید وارد گود شوراها بشوند که بتوانند آسیب شناسی کنند و سعی دربرطرف کردن مشکلات مردم داشته باشند چرا که با جزیره ای عمل کردن کاری از پیش نخواهد رفت.

محمدی ادامه داد:جوانان بنده را تشویق کردند که وارد کارزار انتخابات شورای شهر شوم، اهل زد و بند نیستم و معتقد به شفاف سازی هستم، به هیچ عنوان از هیچ کاندیدای مجلسی حمایت نخواهم کرد و برای همه سلایق شهرم احترام قائل هستم.

کاندیدای انتخابات شورای شهر دوگنبدان گفت:بدانید که دنبال قومیت گرایی و طایفه گرایی نخواهم رفت، چرا که خدمتگزاری مربوط به همه مردم است نه طایفه ای خاص، ائتلاف با مردم دارم و همانگونه که بیان کردم شعارم در این عرصه نیز مردم باوری، مردم یاری و مردم داوری است.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها