نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. فروردين 1400 - 16:09
جهانبخش جعفری بدون هماهنگی با مسئولان باشگاه و در حالی که مطالبات خود را دریافت کرده بود شهر گچساران را ترک کرد و تمرینات تیم مجددا بایستی بدون حضور وی پیگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جهانبخش جعفری که طبق توافق صورت گرفته مقرر شده بود پس از دریافت نیمی از مبلغ قرارداد خود به تمرینات بازگردد و نسبت به انتخاب و جذب بازیکنان جدید اقدام نماید ، اما متاسفانه پس از دریافت مطالبات نیم فصل قرارداد خود و پس از یک جلسه حضور در تمرین نفتی ها با انتشار یک فایل صوتی که در باشگاه موجود است نسبت به فراهم نبودن شرایط گلایه کرد و بدون کسب اجازه از مسئولان باشگاه شهر گچساران را ترک کرد.

این در حالی است که طبق توافق کمیته فنی با این سرمربی نیز توافق شده بود که هر چه سریعتر نسبت به جذب بازیکن و تقویت نقاط ضعف اقدام کند که متاسفانه اقدام کاملا غیرحرفه ای و خارج از چارچوب این سرمربی موجب تاخیر در جذب بازیکن و کمک به  بحرانی کردن شرایط تیم در این زمان از فصل مسابقات شده است.

سید حمیدرضا حسینی، مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز گچساران نیز با اعلام این مطلب و گلایه از این اقدام  سرمربی،  از رئیس امور ورزش و مدیرعامل جدید تیم فوتبال خواست در کمترین زمان اقدام مقتضی را صورت دهند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران روز ۲۲ فروردین به مصاف  تیم آوالان کامیاران می رود.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها