نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. خرداد 1400 - 11:12
اگرچه بسیاری از تحلیل گران نیز مشکلات مالی،سوءمدیریت،تصمیمات سیاسی و غیرکارشناسی را از مهمترین دلایل ناکامی نفتی ها در این فصل از رقابت ها برشمرده اند که با وجود تغییرات در کادر فنی این روزها هم وضعیت بدتری را نظاره گر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران و ملی حفاری اهواز، در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند.

یاسر بابایی درحالی به عنوان داور وسط  بازی را قضاوت کرد که مسعود مرادی و حجت محمدی به عنوان کمک داور و حمید جودکی به عنوان داور چهارم در این دیدار حضور داشتند.

با توجه به نتایج دیدارهای گذشته نفتی های گچساران و امتیازهای بسیاری که این تیم در رقابت های این فصل از دست داده بود، در این دیدار خارج از خانه نیاز به کسب امتیاز داشت تا حداقل فاصله اش را با تیم های بالای جدول کمتر کند.

این در حالی است که ملی حفاری اهواز هم از وضعیت مطلوبی در جدول رقابت های لیگ دو برخوردار نبود و نیاز به پیروزی در این دیدار خانگی داشت که در نهایت موفق شد با نتیجه دو برصفر نفتی های گچساران را با شکست بدرقه کند.

با این تفاسیر،تساوی و باخت های پیاپی تیم نفت وگاز گچساران در رقابت های لیگ دو  و حضور در قعر جدول رقابت های این فصل، هفته هاست که خبر از حال و روز ناخوش فوتبال این دیار می دهد تیمی که هوادارانش سالها در حسرت صعود مجدد به لیگ یک مانده بودند اما این روزها مطالبه دیگری را تنها برای ابقاء در لیگ دو طلب می کنند.

وخامت حال فوتبال نفت وگاز گچساران در حالی رخ می دهد كه مدیران این  باشگاه با توجه به نتایج ضعیف این تیم با "جهانبخش جعفری"(سرمربی پیشین) در نیم فصل دوم برای تسكین درد و التهاب فوتبال گچساران دست به تغییراتی در كادر فنی می زنند تا شاید برای حال ناخوش فوتبال شهرستان و استان نیز درمانی باشد.

اگرچه بسیاری از تحلیل گران نیز مشکلات مالی،سوءمدیریت،تصمیمات سیاسی و غیرکارشناسی را از مهمترین دلایل ناکامی نفتی ها در این فصل از رقابت ها برشمرده اند که با وجود تغییرات فراوان کادر فنی این روزها هم وضعیت بدتری را نظاره گر هستیم.

با این وجود نیز تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم نفت و گاز گچساران باکسب چهار پیروزی ، 13 شکست ،پنج تساوی و با 17 امتیاز در رده چهاردهم(قعرجدول) جدول گروه اول این رقابت ها حضور دارد.

براین اساس، در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های ویستاتوربین تهران ،علم و ادب و محتشم تبریز ،سپیدرود رشت ،شهرداری بندرعباس ،شهرداری همدان، مس نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، امیدگناوه و ایرانجوان بوشهر حضور دارند.

در گروه دوم نیز شاهد حضور تیم هایی همچون پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد ، سردار بوکان ،مس شهر بابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم هستیم.

گفتنی است تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در دیدار هفته گذشته با مس نوین کرمان، مقابل مهمانش نیز به تساوی بدون گل دست یافته بود.

انتهای پیام/

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها