نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. تير 1400 - 11:03
فرمانده سپاه ناحیه گچساران دردیدار با منتخبین مردم درشورای شهر گفت: باید بدون هرگونه نگاه سیاسی رقابت ها را کنار گذاشت و با وحدت و همدلی در راستای خدمت رسانی و حل مشکلات مردم و شهرستان گام برداشت چراکه خدمت به مردم موهبتی است که نصیب هرکسی نخواهدشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی گچساران  صبح امروز با فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرهنگ باقر پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این دیدار گفت:امیدواریم که با همفکری، هم افزایی و همدلی نیز بتوانیم در راستای خدمت رسانی خالصانه و صادقانه به شهروندان گچسارانی کوشا باشیم.

 وی ادامه داد:روزهای گذشته نیز گرامیداشت حماسه بزرگ عملیات پد خندق را داشتیم ، عملیاتی که نشان از اوج رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان استانمان در دوران دفاع مقدس بود، بنابراین به روح همه شهدای والامقامی که در مکتب اسلام و انقلاب به تعالی رسیدند درود و صلوات می فرستیم.

پسنده ادامه داد:هفتم تیرماه نیز سالروز شهادت آیت الله بهشتی بود که بنام هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است،به فرموده امام راحل،بهشتی یک ملت بود برای ملت ما و شهید بهشتی مظلومانه زیست و مظلومانه هم به شهادت رسیدند،بنابراین انقلاب اسلامی امروز به برکت خون شهداء مقتدر تر و عزتمند تر از همه اعصار به مسیرش تا ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت حجت(عج)ادامه خواهد داد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه گفت: انتخاباتی که امسال برگزار شد ،علی رغم تبلیغات و دسیسه های دشمنان، و با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشورمان بازهم ملت به صحنه آمدند و برگ زرین دیگری به تاریخ افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی افزودند.

وی تصریح کرد:به تبع نیز در شهرستان گچساران اقدامات شایسته ای در بحث مشارکت ،امنیت و سلامت انتخابات شکل گرفت،هر چند اتفاقات تلخی را سنوات گذشته شاهد بودیم، اما در انتخابات 1400 ضمن برگزاری نشست های متعدد و تعاملات با سایر دستگاه ها و نهادها؛ همکاری مردم نیز در بحث سلامت و امنیت انتخابات بسیار حائز اهمیت بود.

پسنده ادامه داد:بنابراین،منتخبین مردم در شورای ششم شهر دوگنبدان،همه از چهره های ولایی،مردمی و با تجربه مدیریتی این شهرستان هستند و این انتخابات نشان داد که مردم همچنان به آرمان ها و اهداف انقلاب پایبند هستند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:این را همه به خوبی نیز واقف هستیم که مردم صداقت و عملکرد ما را می بینند،پس باید با روحیه جهادی و انقلابی برای خدمت گذاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نورزید.

وی ادامه داد:امروز مسیر برای خدمتگزاری اعضای شورای شهر دوگنبدان هموار است،هرچند سختی هایی در این مسیر وجود دارد اما باید تلاش کنید که با کار جهادی کارهای برزمین مانده را بردارید،چرا که اعضای شورا عصاره شهر هستند و به تبع هم مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی سنگینی را متقبل شده اند.

پسنده اظهارکرد:باید بدون هرگونه نگاه سیاسی رقابت ها را کنار گذاشت و با وحدت و همدلی در راستای خدمت رسانی و حل مشکلات مردم و شهرستان گام برداشت چراکه خدمت به مردم موهبتی است که نصیب هرکسی نخواهدشد.

وی ادامه داد:سپاه پاسداران درکنار مردم است و اگر سپاه امروز سربلند است بخاطر همین مردم داری اش بوده است چراکه افتخار خدمت گزاری به مردم را دارد ،بنابراین در هر شرایطی باید مدافع حقوق مردم باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران افزود:دشمن با سیاه نمایی سعی در مخدوش کردن نظام اسلامی دارد که باید دستاوردهای نظام اسلامی به خوبی برای نسل جوان و نوجوان مان تبیین و روشنگری شود،اعضای شورا نمایندگان مردم در یک پارلمان شهری هستند و باید مطالبه گر باشند و با پیگیری و تعامل با نهادها،دستگاه ها چه در سطح استان و کشور برای رفع مشکلات مردم همت کنند.

پسنده ادامه داد:با تجربه کاری که از همه عزیزان شورای ششم سراغ داریم، امیدوریم این مسیر روشن خدمتگذاری به مردم بدون نگاه های سیاسی با تلاش و همت بیشتری هم ادامه پیدا کند و با ایجاد فضای همدلی خدمات ماندگاری برای شهروندان عزیزمان داشته باشیم.

وی بیان کرد:باید تلاش کردکه مصوبات برزمین نماند و  اعضای شورای شهر باید نشان دهند که برای خدمت به مردم وارد عرصه خدمتگزاری شده اند،هرچند سپاه هم درکنار عزیزان برای سازندگی و رفع محرومیت زدایی از این شهرستان ازهیچ کوششی نیز دریغ نخواهد کرد.

حبیب الله عاملی مقدم، عضو شورای شهر گچساران در ادامه این آیین هم گفت:به فرموده حضرت امام (ره)اگر سپاه نبود کشور هم نبود. چرا که سپاه پاسداران در مسیر انقلاب خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه داده است اگرچه سپاه در دروان دفاع مقدس جانانه ایستاد و امروز هم در بحث امنیت،سازندگی و محرومیت زدایی اقدامات ارزشمندی را انجام می دهد.

وی ادامه داد:شهرستان گچساران امسال بهترین وسالمترین انتخابات را داشت، هرچند حساسیت های زیادی در گچساران وجود داشت،اما از آرای مردم به خوبی نیزصیانت شد.بنابراین عزیزانی که در شورای ششم حضور دارند همه از چهره های نخبه ، مردمی و مسئولیت پذیر شهرستان هستند که برای خدمت به مردم وارد عرصه خدمتگزاری شده اند اگرچه نسبت به مشکلات شهر واقف هستیم و با اشراف کامل نسبت به مسائل شهرستان وارد میدان شده ایم.

در پایان این دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران ضمن آروزی موفقیت در عرصه خدمت رسانی برای منتخبین مردم در شورای جدید، آمادگی سپاه  شهرستان را جهت هرگونه همکاری و مشارکت در زمینه های اجتماعی، فرهنگی ،سازندگی،محرومیت زدایی و ...را اعلام کردند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها