کدخبر: ۷۷۵۷۶
۰۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۴
چاپ

لازمه ایجاد اعتماد در میان مردم پایبندی دولتمردان به وعده ها است

فعال سیاسی گچساران با اشاره به اینکه لازمه ایجاد اعتماد در میان مردم همان پایبندی دولتمردان به وعده ها و شفاف سازی در برنامه ها و اقدامات است گفت: تکیه بر توان داخلی کشور امید آفرین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سید علی اصغر نورایی نسب،چهره فرهنگی و سیاسی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اصل اعتماد سازی در دولت آیت الله رئیسی گفت:اعتمادسازی و امیدآفرینی در کشور یکی از مطالبات به حق مقام معظم رهبری در اولین دیدار با هیات دولت سیزدهم بود که این موضوع به وضوح نشان می هد که یکی از چالش هایی که امروز در جامعه با آن روبرو هستیم همین احیای اعتمادسازی است.

وی افزود: متاسفانه به دلیل عملکرد بد دولت گذشته،مردم با مشکلات بسیاری مواجه شدند که به نوعی اعتماد مردم به نظام هم تا حدودی خدشه دار شد،قطعا ریاست محترم جمهور و اعضای هیات دولت باید در این زمینه تلاش های خودشان را بیشتر کنند و آن هدف گذاری اصلی که باید در دولت سیزدهم شکل بگیرد علاوه براینکه به مشکلات مردم و جبران ناکامی های گذشته همت می کند  رسالت بازسازی و ترمیم اعتماد عمومی مردم را هم برعهده دارد.

نورایی نسب ادامه داد:بنابراین باید شاهد اتفاقات خاصی در عملکرد دولت سیزهم باشیم اگرچه دولتمردان ما بایستی مولفه هایی ترسیم کنند که بتوان براساس این مولفه ها ، سرمایه اصلی کشورمان که همان اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است،ترمیم و تقویت شود.

فعال فرهنگی گچساران اظهارکرد: با این حال یکی از ابزارهایی که می تواند در این خصوص کارساز باشد، داشتن روحیه انقلابی و جهادی در وجود دولتمردان است که اگر این روحیه در مجموعه دولت سیزدهم حاکم شود قطعا می تواند این اعتماد از دست رفته را جبران و امید به آینده را دل مردم  نیز زنده کند.

وی افزود:نکته مهم دیگر هم بهره گیری از ظرفیت جوانان نخبه در منصب های مختلف دولت سیزدهم است، همانگونه که حضرت آقا بارهای بار اعتماد خودشان را نسبت به جوانان اعلام کردند و بیانیه گام دوم انقلاب را با تکیه برنیرو های جوان انقلابی ابلاغ فرمودند،بنابراین نباید از نقش جوانان در پیشبرد اهداف نظام اسلامی هم گذشت.

نورایی نسب درادامه گفت:با توجه به موارد ذکر شده،موضوع مهم دیگری که می توان باعث امیدآفرینی در جامعه ایرانی شود تکیه بر توان داخلی و داشته های خودمان است، براین اساس ما در کشور ظرفیت های مهم و سرمایه های عظیمی داریم که می توان با تکیه برآنها کشور را از مشکلات نیزبه سلامت عبور داد.

فعال سیاسی گچساران تصریح کرد:باید توجه داشت که نظام سلطه با ایجاد فتنه ها و توطئه های بسیار بدنبال جداسازی مردم و نظام از طریق دیوار بی اعتمادی است، که در حقیقت لازمه ایجاد اعتماد در میان مردم همان پایبندی دولتمردان به وعده ها و شفاف سازی در برنامه ها و اقدامات شان است.

وی در پایان گفت:بنابراین مردم پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و در طول عمر 43ساله انقلاب اسلامی این مردم بودند که از آرمان ها و دستاوردهای نظام اسلامی صیانت کردند، پس شایسته است برای امید آفرینی درجامعه و بازسازی اعتماد بین دولت و ملت،حرف و عمل مسئولین یکی باشد.

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها