کدخبر: ۷۷۵۹۸
۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۳۳
چاپ

حجت الاسلام محمدی مطرح کرد؛

علاج قطعی تحریم تکیه برتوان داخلی است

فعال سیاسی و فرهنگی گچساران با اشاره به اینکه علاج قطعی تحریم تکیه برتوان داخلی است گفت: سفرهای استانی هیات دولت امید را دردل جامعه تزریق کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت الاسلام احمد محمدی، فعال سیاسی و فرهنگی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی؛ در خصوص اصل اعتماد سازی در دولت آیت الله رئیسی گفت:متاسفانه در دولت قبل بداخلاقی هایی صورت گرفت و به گونه ای رفتار شد که اکثریت مردم ناامید و اعتماد خود را از مسئولین دولتی از دست دادند و معیشت و عزت خود را بازیچه یک عده لیبرال می دیدند که روز به روز کشور را به سمت ذلت در همه زمینه ها و نابودی دستاوردهای آن پیش می بردند.

وی افزود:بنابراین دولتمردان به گونه ای عمل کردند که حتی آب خوردن مردم را به توهمات خود یعنی همان غرب و کدخدا پنداری شیطان بزرگ گره زده بودند و چنان عرصه ها را بر مردم تنگ کرده بودند که با این اقدامات باعث فشار به مردم شوند تا خواسته های خود را بتوانند به جامعه تلقین کنند.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد:همان هایی که از هیچ کار ذلت باری دریغ نکردند ، از اختلاس و دزدی های کلان و اخلال عمدی در بازار کشور گرفته تا برخورهای زشت کلامی و فیزیکی با منتقدین و کارگران و مردم حق طلب و حتی  بی احترامی به مراجع عظام تقلید و روحانیت انقلابی هم جزیی از رفتارشان بود.

فعال سیاسی گچساران تصریح کرد:الحمدلله مردم آگاه این سرزمین از معایب و مشکلات دولت قبل اطلاعاتی دارند و هنوز فراموش نکرده اند که آن دولت لیبرال تا روز آخر دولتشان حتی از سلامتی مردم برای رسیدن به اهدافشان گروکشی می کردند و نمی گذاشتند واکسن فروان وارد کشور شود و آن را به تحریم و مسائل دیگر گره زده بودند.

وی افزود:امیدواریم که در دولت جناب رئیسی این مشکلات گذشته بررسی و رفع شود و تلاش بشود که امید به دل مردم و عزت کشور به جایگاه خود برگردد، هرچند که به حق و الانصاف در همین مدت کم شاهد پیشرفت هایی در عرصه بین الملل بوده ایم اما نباید به این مقدار اکتفا کرد.

حجت الاسلام محمدی اظهارکرد:این دولت در رابطه با سرعت واکسیناسیون مردم پیشرفت بسیار چشمگیری داشته که مردم خود به راحتی این موضوع را درک و مشاهده می کنند ،در این مدت کوتاه جناب رئیس جمهور وقت ، سفرهای بسیاری به مناطق مختلف به جهت رسیدگی به مشکلات داشتند که این خود باعث امید آفرینی در دل مردم بوده است .

وی تصریح کرد:با این وجود نیز  انتظار داریم که چند چیز مورد توجه دلتمردان قرار گیرد ، آن که در این سفرها هر آنچه به مردم قول داده می شود و هرآنچه تصویب می شود به درستی انجام شود و همانند دولت قبل فقط در حد یک حرف و شعار نباشد و دیگر آن که در این سفرها و نشست های رسمی که با اقشار مختلفی در استان ها صورت می گیرد دقت بیشتری شود تا ان شاءالله افرادی که از اقشار مختلف در جلسه شرکت می کنند افراد گزینشی و دست چینی شده توسط مسئولین آن استان نباشند و همه افراد امید حضور در این جلسات را داشته باشند.

فعال سیاسی گچساران درادامه هم گفت:بنابرالین بازهم انتظار می رود که این دولت با تکیه به توان داخلی و استفاده از نخبگان انقلابی و دلسوز کاری کند که تحریم های اقتصادی بی اثر شوند و آسایش و رفاه به زندگی مردم برگردد و دشمنان ناامید بشوند ، در برخورد با متخلفین هیچگونه ترحمی صورت نگیرد و اگر کسی در کابینه دولت تخلفی کرد یا به دنبال اشرافی گری بود به صورت شفاف و در دید عموم با آن برخورد شود تا مردم از برخورد با متخلفین آگاه باشند و بدانند که این دولت با هیچ احدی تعارف و عقد اخوت ندارد.

وی ادامه داد:مردم باید بدانند عده ای بدنبال ناامید ساختن آنها هستند و اخبار را در فضای مجازی طوری منتشر می کنند که به جامعه تلقین کنند این دولت همانند دولت های قبلی ناکارآمد است ، اما مردم باید آگاه باشند و هرچیزی را فقط با تحقیق و تفحص در آن زمینه بپذیرند و نگذارند به راحتی بازیچه دست دشمنان خارجی و منافقین داخلی قرار گیرند .

حجت الاسلام محمدی در پایان افزود:یکی از معجزات دولت آیت الله رئیسی شفای عده ای بوده است که در هشت سال گذشته کر و لال و کور بوده اند اما امروز به زبان آمده اند و دولت چندماهه را به دور از انصاف  نقد و مورد تهمت قرار می دهند،دولتی را نقد می کنند که کشوری با اقتصاد از هم پاشیده و خزانه خالی را تحویلش داده اند ، این افراد به جای همکاری با دولت  و کمک در رسیدن مردم به آرامش به دنبال اهداف سیاسی خود هستند و در راه رسیدن به اهداف خود حاضرند همه ملت را نابود سازنند که این مهم نیز هوشیاری مردم را می طلبد.

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها