نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. آبان 1400 - 9:05
تیم نفت وگاز گچساران در چارچوب رقابت های هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور،مقابل شهرداری بندر عباس شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور مصاف تیم های نفت و گاز گچساران و شهرداری بندرعباس با نتیجه دو بر یک به سود تیم مهمان به پایان رسید،گل نفت و گاز گچساران توسط "جلیل پناهی" و گل های شهرداری بندر عباس نیز توسط "هادی دهقانی" و "ایوب چمن" به ثمر رسیدند.

این درحالی است که در نیمه نخست این دیدار با عملکرد خیره کننده نفتی های گچساران این تیم به گل رسید اما در نیمه دوم تیم بندرعباس از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند و در ادامه نیز با به ثمر رساندن گل دوم توسط بندرنشینان اولین باخت نفتی ها در گام نخست نیز رقم خورد.

هرچند تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این فصل با انتقال امتیاز "تیم ملی حفاری" مجددا در لیگ دسته دوم حضور پیدا کرد و این اقدام هم در دقایق پایانی انتقالات لیگ دسته دوم به نتیجه رسید.

با این وجود نیز در همین مدت کوتاه اقداماتی از سوی مدیریت تیم فوتبال، مجموعه امور ورزش مناطق نفتخیز جنوب و امور ورزش نفت وگاز گچساران انجام شد که شاید ماه ها نیاز به زمان و جمع بندی داشت،اما در کمتر از ۱۴روز نیز عملیاتی شد.

بنابراین امروز در ترکیب تیم فوتبال نفت وگاز گچساران بسیاری از جوانان بومی حضور دارند که انتظار می رود در کوران رقابت های لیگ دسته دوم باری دیگر ساختار اصلی این تیم شکل بگیرد و شاهد موفقیت های جوانان این دیار باشیم.

براین اساس،تیم نفت و گاز گچساران در این دوره از رقابت ها با تیم های سپید رود رشت،شهرداری بندرعباس،چوکاتالش، شهدای رزکان کرج، پیام توس خراسان، بعثت کرمانشاه، آبی پوشان امید تهران، شهید اورکی اسلامشهر، شهرداری بم، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر و شهدای بابلسر هم گروه است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها