نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. آذر 1400 - 20:44
مدیرعامل شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:هیچ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی گچساران و باشت به خاطر نداشتن امکانات زیر ساختی تعطیل نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید هاشم موسوی جهان آباد،مدیرعامل شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت شهرک های صنعتی گچساران و باشت گفت: در دو شهرستان گچساران و باشت شهرک های صنعتی فعال هستند که شهرک صنعتی خان احمد باشت افزون بر 100 هکتار است.

وی بیان کرد: برای شهرک صنعتی خان احمد باشت حدود 45 قرارداد وجود دارد و امید می رود که با تکمیل و شروع فعالیت ها به یکی از شهرک های صنعتی خوب کشور تبدیل شود.

مدیرعامل شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی خان احمد باشت به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: حدود 60 درصد از شهرک صنعتی خان احمد باشت واگذار شده و به دنبال تکمیل عملیات زیر سازی و توسعه آن هستیم.

موسوی جهان آباد تصریح کرد: در گچساران افزون بر 53 واحد بهره بردار فعال وجود دارد که از این تعداد 11 واحد در ناحیه صنعتی امامزاده جعفر و مابقی در شهرک صنعتی چهاربیشه هستند.

وی گفت: 29 واحد بهره بردار راکد درناحیه صنعتی ناصرآباد(امامزاده جعفر) و شهرک صنعتی چهار بیشه گچساران وجود دارد و برای بازگشت به چرخه صنعت آنها پایش و برنامه‌ ریزی های لازم توسط شرکت شهرک های صنعتی با هماهنگی دستگاه های زیر ربط انجام شده  است.

مدیرعامل شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عمده مشکلات این واحدهای راکد ،بحث مالی و قدیمی بودن ماشین آلات و امکانات آنها است،بنابراین تمام مشکلات آنها را بررسی کرده و مشکلات زیر ساختی را مرتفع کردیم.

وی افزود: در گچساران و باشت هیچ واحد تولیدی به خاطر نداشتن امکانات زیر ساختی در شهرک های صنعتی این دو شهرستان تعطیل نیستند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها