نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آذر 1400 - 12:57
سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور تیمهای برتر از سراسر کشور در3 رشته پویا نمایی اپلیکیشن های موبایلی و بازی های موبایلی باحضور تیم کهگیلویه و بویراحمد در این رقاب ها در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید روح الله اخلاقی سرپرست تیم های اعزامی کهگیلویه وبویراحمد در سومین مرحله رویداد تولید محتوای دییجیتال بسیج در گفتگو با خبرنگار ما گفت :از استان کهگیلویه وبویر احمد سه تیم برتر رویداد استانی که در آبانماه برگزار شد و در زمینه بازی سازی اپلکیشن موبایلی و پویانمایی بودند به مرحله نهایی که دوم تا چهارم اذرماه در تهران حال برگزار شدن است اعزام شده اند.

وی به کیفیت این مرحله از رویداد اشاره کرد و  ادامه داد:در این دوره از رویداد تیم های شرکت کننده با فراغ بال و ایده های قابل توجهی در حال رقابت بوده که باعث شده رقابت تیم ها بسیار نزدیک و نفس گیر باشد.

سرپرست تیم های شرکت کننده استان در سومین مرحله روبداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج به حمایت از تیم های برتر در این رویداد از سوی نهادهای متولی اشاره داشت و گفت:برند سازی و سرمایه گذاری بر روی ایده ها و طرح های برتر یکی از رویکرد های برگزاری این رویداد است.

اخلاقی به کیفیت برگزاری این رویداد نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری چنین رویداد هایی یک سکوی پرتاب برای فعالان در عرصه فضای مجازی است و میتواند باعث رشد و بالندگی تیم های شرکت کننده در تولیدات آینده آنها  شود.

وی به اهدای حوایز نفیس به برگزیده گان این دوره نیز اشاره داشت و افزود:در این دوره با اتخاذ های صورت گرفته جوایز نفیس همراه با حمایت های نهادهای بزرگ مجازی کشور از رتبه های برتر صورت خواهد پذیرفت.

اخلاقی به عملیات  تولیدات این دوره در سه رده مختلف پویانمایی اپلیکیشن های موبایلی و بازی های موبایلی نیز اشاره کرد و گفت:در این دوره (در زمینه پویانمایی تولید محتوا با رمز عملیات در مسیر پیشرفت توقف ممنوع) در مبحث بازی های موبایلی آرمان شهر و در اپلیکیشن های موبایلی کارآفرینی ،رییس محترم سازمان بسیج برای این دوره اتخاذ شده است.

وی به اختتامیه این دوره نیز اشاره داشت و گفت:اختتامیه این دوره ساعت 20 چهارم اذرماه با حضور تیم های شرکت کننده و معرفی تیم های برتر با حضور‌مسولان عالی رتبه کشور در سالن ۵آذر برگزار خواهد شد.

 گفتنی است سردار شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشور از نزدیک با تیم های شرکت کننده استان کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفتگو و از روند تکمیل پروژه های تیم های استان جویا شد. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها