نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. آذر 1400 - 15:17
رئیس شورای شهر دوگنبدان گفت:ساماندهی اقتصادی از تصمیمات کلیدی دولت سیزدهم است که این موضوع نیز نیازمند زمان و کارجهادی درکنار تلاش برای استفاده ازظرفیت های ویژه کشوراست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا شکوهی پور،رئیس شورای شهر دوگنبدان در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی؛ در خصوص اصل اعتماد سازی در دولت آیت الله رئیسی گفت:بانگاهی به سبقه و عملکرد"آیت الله رئیسی" در راس قوه قضاییه این امیدواری هم در اذهان متبادر شد که با آمدن وی به قوه مجریه ،نگاهی واقع بینانه در حل مشکلات جامعه و نیز تلاش برای شناخت ریشه مشکلات اقتصادی را دارند.

وی افزود:بنابراین رهبرفرزانه انقلاب در دیداری که با اعضای هیات دولت داشتند تاکید بر امید آفرینی و بازگشت اعتماد عمومی درکشور را بیان فرمودند ،هرچند حل مشکلات مردم در میدان و با حضور دیگر مسئولان جهادی نیز اتفاق خواهد افتاد.

 شکوهی پور تصریح کرد:هرچند باید اذعان کرد که به دلیل عملکرد ضعیف دولت های گذشته نیز شکاف بین دولت و ملت افزایش پیدا کرد،بنابراین بی تدبیری ها و سوءمدیریت ها مردم رانسبت به خدمتگزاران خودشان بی اعتماد کرد و ارزش هایی همچون اعتماد،صداقت،عدالت،شفافیت و نخبه پروری به فراموشی سپرده شد و جای شان را به فساد،بی عدالتی،رانت خواری و اشرافی گری داد.

رئیس شورای شهر دوگنبدان  ادامه داد:باید توجه داشت که مدیریت در میدان که برمبنای آن مردم  این احساس را داشته باشندکه مسئولین از خودشان هستند بسیار حائز اهمیت است،با این وجود اعتمادسازی و جلب رضایت عمومی ازاولویت های یک دولت مردمی و انقلابی است.

وی اظهارکرد:به هرحال مردم به وضوح می بینند که دولت سیزدهم برخلاف دولت گذشته به دنبال مشکل آفرینی نیست، اگرچه رئیس جمهور خود شخصا برای حل مشکلات مردم در میانه میدان حضور دارند بارها تاکیدشان جهت برقراری جلسات مداوم با مراجع،علما،نخبگان و دیگر گروه های مختلف مردمی است تا  این اعتمادی که بخاطر برخی اقدامات نسنجیده درگذشته آسیب دیده بود نیز مجدا احیا شود.

شکوهی پور درادامه بیان کرد:معتقدم که امید مردم باید به تلاش خودشان و نگاه به تولید داخل و دیگر ظرفیت های کشور باشد،بنابراین دولت می تواند با حل مشکلات اقتصادی و معیشتی،مسئله اعتمادمردم که مهمترین سرمایه اجتماعی به شمار می رود را تقویت کند.

رئیس شورای شهر دوگنبدان گفت:اقدامات دولت سیزدهم در بحث واکسیناسیون کرونا بسیار حائز اهمیت است،هرچند سفرهای استانی رئیسی جمهور هم می تواند در راستای شناخت هرچه بیشتر مشکلات مردم و مرتفع کردن آنها هم قابل توجه باشد با این ححال اگروضعیت معیشت وکسب وکارمردم  نیز سامان پیدا کندبه تبع مشارکت و همکاری مردم با برنامه های دولت نیز بیشترخواهدشد.

وی در پایان هم گفت:اخیرا نیز رییس جمهور تاکید بر اهمیت ثبات در بازار و منطقی شدن نرخ کالاهای اساسی را داشتند،بنابراین ساماندهی اقتصادی از تصمیمات کلیدی دولت سیزدهم است که این موضوع نیز نیازمند زمان و کارجهادی درکنار تلاش برای استفاده ازظرفیت های ویژه کشوراست.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها