کدخبر: ۷۷۶۷۲
۰۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۱
چاپ

واکنش رئیس شورای شهر دوگنبدان به رد صلاحیت "آقایی"

شکوهی پور گفت: هرچند شایعاتی در محافل و فضای مجازی چه کذب و چه صحیح دراین خصوص مطرح شده باشد،اما این شایعات برای ما (اعضای شورای شهر)قابل قبول نیست و ملاک همان نامه رسمی از طرف استانداری خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، غلامرضا شکوهی پور، رئیس شورای شهر دوگنبدان در گفتگو با صبح زاگرس؛ در خصوص خبری مبنی بر رد صلاحیت شهردار جدید(علی محمد آقایی) دوگنبدان گفت: بنده این موضوع را تکذیب می کند چرا که تا این لحظه هیچ گونه نامه رسمی از طرف استانداری مبنی بر رد صلاحیت جناب "آقایی" دست شورای شهر نرسیده است.

 

وی افزود:به هرحال هرچند شایعاتی در محافل و فضای مجازی (چه کذب و چه صحیح) در این خصوص هم مطرح شده باشد،اما این شایعات برای ما (اعضای شورای شهر)قابل قبول نیست و ملاک همان نامه رسمی از طرف استانداری خواهد بود.

 

رئیس شورای شهر دوگنبدان تصریح کرد:دو ماه است که  "علی محمد آقایی" (با رای اکثریت اعضای شورای شهر ششم) جهت سکانداری شهرداری دوگنبدان به استانداری کهگیلویه و بویراحمد  معرفی شده است، اما تاکنون نامه ای مبنی برتایید یا رد صلاحیت وی به شورای شهر ارجاع داده نشده است.

 

شکوهی پور گفت:بنابراین از شهروندان محترم تقاضا داریم که به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی پیگیری و دنبال کنند.

 

براین اساس، نزدیک به پنج ماه از آغاز به کار شورای اسلامی شهر می‌گذرد، اما در شهر دوگنبدان هنوز مساله تایید صلاحیت شهردار از سوی استانداری به نتیجه خاصی نرسیده و به نوعی شهر همچنان معطل یک امضاء مانده است.

باید توجه داشت که شهر دوگنبدان مشکلات بسیاری دارد و پیشبرد فعالیت‌ها و همچنین برنامه‌ریزی بلندمدت برای انجام اقدامات و اصلاحات اساسی در شهرداری دوگنبدان با وجود سرپرست امکان پذیر نخواهد بود، پس لازم است تا مسئولین بلند پایه استان و دیگر متولیان امر تعلل را کنار گذاشته و تکلیف شهر را هرچه زودتر مشخص کنند تا بیش از این مردم متضرر نشوند.

انتهای پیام/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها