نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. دى 1400 - 12:58
حجت الاسلام حجازی گفت:انتظار این است که با گچساران اینگونه برخودرد نشود، اشکالاتی اگر وجود دارد پس صریح و آشکارا به مردم بگویید و اگرهم نه، دیگر اینقدر هم معطل نکنید این موضوع مهم است و امیدوارم این موضوع به جمعه بعد هم نرسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: گفت:پنجم دی ماه روز ایمنی و کاهش اثرات بلایای طبیعی است ،بنابراین همه مسئولیم و اگر عاقبت اندیشی کنیم و کار را محکم انجام بدهید از مشکلات نیز نجات پیدا خواهد کرد.

وی افزود:هفتم دی ماه  سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی در سال 58 به دستور حضرت امام(ره) است چرا که علم خیلی ارزشمند است  و اگر انسان با علم حقیقی انس داشته باشد دنیا و آخرتش نیز درست خواهد شد و علم راهگشاست.

حجت الاسلام حجازی ادامه داد:مقام معظم رهبری فرمودند که آموزش و باسواد کردن افراد بی سواد با دانش خود حسنه بزرگی است. همه ما مدیون آموزش و پرورش، دانشگاه ها ،حوزه های علمیه و ... هستیم  و افتخار هم می کنیم.

امام جمعه گچساران گفت:هشتم دی ماه روز صنعت پتروشیمی است ،ما در کنارمان صنعت پتروشیمی داریم و بارهای بار نیز جوانانی از این دیار مراجعه می کنند که بیکاریم، با این وجود سزاوار و زیبنده نیست که شهرستانی که بخش بسیاری از نفت و گاز کشور را تامین می کند و صنعت پتروشیمی داردنباید 18هزار جوان بیکار داشته باشد.

وی افزود: امام علی علیه السلام در روایتی فرمودند که هرکسی به مشکلات مردم توجه نکند قدرتش را در معرض خطر و انتقال به دیگران انداخته است.پس مسئولین حواس شان جمع باشد، اما گاهی اوقات انسان غصه می خورد وقتی یک نفر 20هزار میلیارد تومان می برد و چرا این همه بی در و پیکر که حتی گفتنش هم سخت است تا چه برسد به  گرفتن،بردن و مصرف کردن.

خطیب جمعه گچساران تصری کرد:از رئیس جمهور مترم خواهش داریم  که درون دولت درها را ببندند و اینگونه یله و رها نباشد که هرکسی ببرد، مگر این مملکت چقدر سرمایه دارد بنابراین خیلی درد است و امیدواریم  که دولت مردمی، قرص، قوی، محکم و قاطع  با خاطیان برخورد کند و انتظار این است که دولت گردن گردن کشان را خورد کند.

حجت الاسلام حجازی گفت:اما حقوق های نجومی که جای خود دارد ،برخی افراد هستند که 6ماه تنها برای 20میلیون  تومان وام دوندگی دارند اما نمی شود،انتظار این است که دولت سریع تر مشکلات مردم را مرتفع  ، جلوی دزدی ها نیزگرفته و مشکل بیکاری جوانان نیز حل شود.

وی بیان کرد:پنجشنبه نیز 9دی ماه روز بصیرت  و میثاق امت با ولایت است جریان فتنه 88جریان بسیار عمیق و وسیعی بود که از برون و دورن کشور خیلی تلاش شد و دشمن هم امیدوار شده بود و رسما از سفارت برخی کشورها همچون انگلیس مداخله  مستقیم در  جریان فتنه داشتند و درون کشور هم برخی جیره خوار و نادان اشتباهاتی نیز مرتکب شدند که خیلی ها هم قِسر در رفتند و خیلی ها هم زبان دراز و طلبکار شدند.

امام جمعه گچساران ادامه داد:بنابراین مقام معظم رهبری فرمودند که وقتی ملتی با بصیرت استقامت می کند هیچ قدرتی تاب مقابله با آن را ندارد  و ملت  نیز گوش به فرمان رهبری فتنه دشمنان را در هم شکستند.

وی تصری کرد:با وجود اینکه دشمن تلاش ها کرد که نظام سقوط کند اما ناکام ماند به دلیل مدیریت و رهبری هوشمندانه رهبر انقلاب، حضور بصیرت مدارانه و انقلابی ملت  و نیز پیوند عمیق  و ولایی مردم با امام شان بود که  براساس عقیده شان اطاعت محض  از جایگاه ولایت کردند و دشمن  نیز ناکام شد.اما گناه بزرگی که برخی از دست اندرکاران فتنه ها درکشور  انجام می دهند امیدوار کردن  دشمن است به این امید که روزنه ای در بین مردم و مسئولین باز کنند.

حجت الاسلام حجازی پس از پایان خطبه ها با اشاره به بحث انتخاب شهردار دوگنبدان هم گفت:برخی  ها می گویند  که چه علتی دارد که گچساران مشکل شهردارش حل نمی شود؟.احتمال می دهم که فیلتر خیلی دقیقی می خواهند در کشور ایجاد شود  و در گچساران شروع کنند که اگر انسانی ذَرته المثقال، شاید گاهی اشتباهی کرده نباید پست بگیرد و قرار است معصوم پیدا کنند! و امیدواریم معصوم پیدا شود و مشکلات هم هرچه سریعتر مرتفع شود.

وی افزود:انتظار این است که با گچساران اینگونه برخودرد نشود، اشکالات اگر وجود دارد  پس صریح و اآشکارا به مردم بگویید  و اگرهم نه دیگر اینقدر هم معطل نکنید این موضوع مهم است و امیدوارم این موضوع به جمعه بعد هم نرسد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها