نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. دى 1400 - 12:14
فعال سیاسی گچساران گفت:حقیقتا دیپلماسی "حاج قاسم" به نوعی استقلال و آگاهی بخشی به جامعه بود و ایشان توانستند بسیاری از مبانی مکتب و ارزش های انقلاب را در میدان عمل به اجرا درآورند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، رحیم محمدی،فعال سیاسی و فرهنگی گچساران در گفتگو باصبح زاگرس؛ در خصوص شاخصه های مکتب شهید سلیمانی گفت: عملکرد بی ریا و مخلص شهید سلیمانی در برهه ای که خیلی ها برای دیده شدن دست به هر کاری می زنند ،باعث شد که خداوند از او چهره ای بسازد که هم در قلب دوستان و هم ابهتی برای دشمنان باشد.

 

وی افزود:بنابراین خداوند با توجه به پاکی، صداقت، شجاعت، عمل برای رضایی حق و مطیع ولی زمان بودن ،حاج قاسم را برای همیشه و برای همه نسل ها جاودانه کرد و این باعث شد که سرار سلیمانی از یک شخصیت ارشد نظامی هم فراتر رود و منش و راهش تبدیل به یک مکتب در دنیا شوند چرا که بارها رهبر عزیزمان از مکتب ایشان به جهت راهنمایی و راهگشاه بودن برای مسئولین و مردم یاد کردند و نیز توصیه جهت زنده نگه داشتن این راه نمودند.

 

محمدی ادامه داد:اما ویژگی منحصر به فرد" حاج قاسم" همان پشت پا زدن به زخارف دنیا و متعلقات آن بود، از خودگذشتگی، مطیع  محض امر ولایت بودن و اعتقاد عملی به شهادت و دیگر موارد از خصوصیات "سرار سلیمانی" بود که باید سال ها یک فرد در خود تقویت کند که بتواند به چنین مقامی برسد و به قول "حاج قاسم" باید شهید باشی تا شهید باشوی.

 

فعال سیاسی گچساران اظهارکرد:بنابراین مکتب حاج قاسم به نهاد ، شخص ، سن و یا گروه خاصی تعلق ندارد،درحالی که تمام مردم از هر گروه سنی و جنسیتی که باشند بایستی با الگو گیری از ایشان به خوسازی و تقویت روحیه شهادت طلبی و به ترویج این مکتب همت کنند.

 

وی افزود: همه باید دست به دست هم داد تا این مکتب در جامعه روز به روز قدرت بگیرد، الحمدالله جوانان ما پای این مکتب و به فرمان امر ولایت هستند و می شود این مکتب تقویت و برای همه نسل تبیین شود.

 

فعال فرهنگی گچساران در ادامه با اشاره به الگوگیری از مکتب شهید سلیمانی در بحث مذاکرات هم اظهارکرد:در مذاکرات پنج به علاوه یک هر چه ما به آرمان هایمان  بیشتر پایبند باشیم طرف های مقابل هم نسبت به عملکرد مان حساب بیشتری می کنند،درحقیقت دیپلماسی  حاج قاسم به نوعی استقلال و آگاهی بخشی به جامعه بود و سردار سلیمانی توانست بسیاری از مبانی مکتب و ارزش های انقلاب را در میدان عمل به اجرا درآورند.

 

محمدی تصریح کرد:با این وجود نیز  شهید سلیمانی عزیز و محبوب ملت بود چرا که نه به پست و میز وابسته بود و نه تجملگرا بود، و هر جا که نیاز مردم بود خالصانه ورود می کردند در جنگ های فرامنطقه ای، سیل، زلزله وکمک به مردم در قالب گروه های جهادی  از هیچ کوششی هم دریغ نمی کرد و این موضوعات بود که مردم همچنان داغدار شهادت این شهید وا لامقام هستند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها