نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. دى 1400 - 14:57
پژوهشگر فضای مجازی و رسانه گفت: اگر "حاج قاسم" در فضای مجازی ماموریت داشتند قطعا شبکه ملی اطلاعات و پیام رسان های داخلی را راه اندازی می کردند و اجازه نمی دادند فرمایشات حضرت آقا به روی زمین بمانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید علیرضا آل داوود، پژوهشگر فضای مجازی و رسانه در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی؛ در خصوص ترور مجازی "شهید سلیمانی" گفت:باید توجه کرد که آمریکایی ها به ذات تروریست هستند و این خوی تروریست بودن آن ها هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی نمود عینی دارد.

وی افزود:اما نکته دیگر اینکه پلتفرم هایی همچون اینستاگرام،واتس آپ، توییتر و ... در بحث قوانین نیز تابع قوانین داخلی دولت آمریکا هستند و طبیعتا هم اجازه چنین موضوعی را نخواهند داد لذا وقتی با آن وقاحت  تمام "حاج قاسم" ما را در جهان حقیقی ترور کردند پس اجازه هم نخواهند داد که در جهان مجازی و پلتفرم های خودشان حرف ، نوشته و یا تصویری از "حاج قاسم" منتشر شود.

آل داوود ادامه داد:بنابراین همه به خوبی بر این اصل واقف هستیم که راهبرد جنگ شناختی "نظام سلطه" بر ضد آرمان های انقلاب اسلامی پایه ریزی و ترسیم شده است، و اما نکته دیگر اینکه حریت "حاج قاسم" آنقدر جهان شمول است که دشمن حتی از عکس سردار عزیزمان واهمه دارد.

پژوهشگر فضای مجازی و رسانه تصریح کرد:به بیان واضح تر نزدیک به 1400سال از واقعه عاشورا می گذرد، اما همچنان استکبارجهانی از مکتب و گفتمان عاشورا وحشت دارد و تمام تلاش دشمن این است که اهداف نهضت عاشورا را در جهان کمرنگ کند.

وی ادامه داد:بنابراین دشمن دقیقا همین استراتژی را علیه مکتب "حاج قاسم" پیاده می کند، اما از نکات مهمی که دشمنان را به شدت عصبانی کرده است همین مشی ولایتمداری و انقلابی گری ایشان بوده است که بعد از دو سال از شهادت سردار سلیمانی، همچنان آثار این شهید بزرگوار در سطح منطقه و حتی جهان ( نابودی داعش و افزایش قدرت جبهه مقاومت) هر روز خودش را بیشتر نشان می دهد.

آل داوود درادامه تصریح کرد:البته هنوز هم بسیاری از ابعاد فعالیت های "حاج قاسم" به دلیل محرمانه بودن داده ها نیز شناسایی و معرفی نشده است،اما با توجه به دغدغه های رهبر معظم انقلاب و اینکه دشمن در فضای مجازی به دنبال این است که ما نتوانیم اهدافمان را به خوبی دنبال و مشی و روش "حاج قاسم" را به دنیا معرفی کنیم؛ پس باید پلتفرم های خودمان را داشته باشیم و شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کنیم.

پژوهشگر فضای مجازی و رسانه در پایان گفت: با توجه به شناختی که از حاج قاسم سلیمانی عزیز در مشی ولایتمداری شان متصور است و ایشان حقیقتا هم مطیع محض امر ولایت بودند؛ بنابراین اگر "حاج قاسم" در فضای مجازی ماموریت داشتند قطعا شبکه ملی اطلاعات و پیام رسان های داخلی را راه اندازی می کردند و اجازه نمی دادند فرمایشات حضرت آقا به روی زمین بمانند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها