نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. دى 1400 - 9:18
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از فرماندهان و پرسنل سپاه استان با خانواده شهید "سید جبار کشاورز" در گچساران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در این دیدار سردار حمید خرم دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل شهید "سید جبار کشاورز" و اهداء لوح سپاس به پدر این شهید والامقام از مجاهدت‌های وی و خانواده معظم شهید قدردانی کرد.

 

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار هم گفت:دیدار با خانواده های شهداء موجب عزت انسان خواهد شد ،چرا که خانواده های معظم شهداء همه وجودشان را وقف نظام و انقلاب کرده اندو ان شاءالله همه بتوانیم در مسیر شهداء طی طریق کنیم و خانواده های شهداء را از یاد نبریم.

 

 

پدر شهید کشاورز در ادامه نیز افزود:تنها یک آرزو دارم و آن هم تکمیل حسینیه شهیدکشاورز است که بعد از گذشت سالیان سال همچنان به بهره برداری کامل نرسیده است،اگرچه برگزاری مراسمات عزاداری از گذشته تاکنون در این حسینیه با همین وضعیت پا برجاست.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه قول پیگیری این موضوع را دادند که هرچه زودتر نیز این حسینیه به مرحله تکمیل و بهره برداری کامل برسد.

 

 

براین اساس، شهید سید جبار کشاورز در اواخر سال 66 با وجود نداشتن سن قانونی برای رفتن به جبهه با همرزمان اسلحه را برداشت و قاطعانه در برابر حزب بعث ايستادگی و مبارزه كرد،‌سه ماه آموزشی را پشت سر گذاشت و سه ماه نيز در جبهه غرب در منطقه مهران بدون استفاده از مرخصي جنگيد. در آخرين روزها كه خانواده انتظار بازگشت او را داشت در منطقه قلاويزان در عمليات مهران در تاريخ 25شهریور سال 67 به درجه رفيع شهادت نائل آمد و به لقاءالله پيوست .

ادامه تصاوی این دیدار را مشاهده کنید.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها