نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. دى 1400 - 18:57
کاپیتان فوتبال نفت و گاز گچساران گفت:حاج قاسم از تمام جهات یک الگوی موفق برای نسل های جوان به شمار می روند بنابراین نگاه، رفتار، منش و عمل سردار سلیمانی باید الگوی ورزشکاران قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فرشید علیزاده، کاپیتان فوتبال نفت وگاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی؛ در خصوص تبیین ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی گفت:امروز رفتار و منش شهید سلیمانی به عنوان یک الگو در جهان شناخته می شود چرا که حاج قاسم بدون کوچکترین تشریفاتی تمام تلاشش را برای دفاع از حقوق مظلومان عالم به کار گرفتند.

وی افزود:صداقت،اخلاص و عمل صالح شهید سلیمانی او را جهانی کرد، حاج قاسم به عنوان فرمانده سپاه قدس شکست های بسیاری بر پیکر استکبار جهانی وارد ساختند و در حقیقت شهادت سردار سلیمانی منطقه و جهان را بیدار کرد و در نتیجه روسیاهی و زبونی دشمنان را بیش از پیش رقم زدند.

علیزاده ادامه داد:امروز از حاج قاسم به عنوان نماد بارز جبهه مقاومت یاد می شود،چرا که شهید سلیمانی از بعد فردی و معنوی انسانی شایسته  و کامل بودند و از تمام جهات هم یک الگوی موفق برای نسل های جوان به شمار می روند بنابراین نگاه،رفتار،منش و عمل سردار سلیمانی باید الگوی ورزشکاران قرار بگیرد.

کاپیتان فوتبال نفت وگاز گچساران تصریح کرد:سردار سلیمانی هرلحظه آماده جانفشانی بودند در حالی که ایشان از دوران دفاع مقدس تا لحظه شهادت اصلا آرام و قرار نداشتند و سختکوش ترین فرد در  تمام عرصه ها بودند،بنابراین جا دارد مسئولین کشورمان نیز سلیمانی وار زندگی کنند و در عرصه های مدیریتی، جهادی و اطاعت پذیری از حاج قاسم الگو بپذیرند.

علیزاده در پایان هم گفت:در بسیاری از کشورهای غربی برای معرفی اسطوره های خود از تمام ظرفیت ها و روش ها استفاده می کنند و لذا شایسته است برای تبیین ابعاد شخصیتی "حاج قاسم "در کشورمان از ظرفیت های فرهنگی،رسانه ای،هنری،ادبی و ...نیز بهره ببریم چرا که حاج قاسم همچون گنج و چراغ فروزانی است که روز به روز بر ارزشش افزوده می شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها