نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. دى 1400 - 8:34
حسینی پور گفت:اگر تفکر "حاج قاسم" در عرصه بورس وجود داشت امروز دولتی ها به معنای واقعی کلمه دستشان را در جیب مردم فرو نمی کردند تا یک سرقت آشکار را از جیب مردم داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید ناصر حسینی پور،نماینده گچساران و باشت درمجلس شورای اسلامی در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی؛در خصوص ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی گفت:حاج قاسم سلیمانی یک مدیر جهادی و یک شخصیت میدانی بودند و امروز نظام اسلامی و کشورمان به چنین مدیرانی نیازمند است.

وی افزود:بنابراین امروز ایران اسلامی نیاز به مدیر پشت میز نشین ندارد بلکه مدیر میدانی که بیشتر در میدان باشد و به دنبال حل مشکلات و معضلات مردم بوده و از نزدیک مشکلات را لمس و در رفع مشکلات نیز همت کند.

حسینی پور تصریح کرد: وقتی می گوییم حاج قاسم سلیمانی، یعنی باید از میدان صحبت کنیم ،حاج قاسم مرد میدان بود به این منظور که تنها در میدان می توانید با مشکلات و معضلات مردم آشنا شد و بر اساس این اشراف برای آنها نسخه داد و در ادامه هم این نسخه تبدیل به اقدامی میدانی و نهایتا به حل مشکل ختم شود.

نماینده گچساران و باشت تصریح کرد:حاج قاسم از جنس اینگونه فرماندهان و مدیران بودند،در هر جایی اگر قاسم سلیمانی های ما در عرصه های اقتصاد و بانک داری حضور داشتند امروز ما صاحب بانکداری ربوی نبودیم؛ و چه بسا اگر تفکر "حاج قاسم" در عرصه بورس وجود داشت امروز دولتی ها به معنای واقعی کلمه دستشان را در جیب مردم فرو نمی کردند تا یک سرقت آشکار را از جیب مردم داشته باشند.

وی در پایان افزود: ما در تمامی عرصه های سیاسی،اقتصادی و فرهنگی نیاز به قاسم سلیمانی های عرصه مقاومت داریم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها