نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. دى 1400 - 11:17
آیین تکریم و تجلیل از کارکنان بازنشسته امور مالیاتی گچساران با حضور مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از کارکنان این اداره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، در ابتدای مراسم که به منظور قدردانی از تلاش و خدمت صادقانه بازنشستگان، آقایان "کاویانی" و "گرجی زاده" در سالن همایشات اداره امور مالیاتی گچساران برگزار شد؛ غفاری،مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:ازخدمات و زحمات بی شائبه‌ای که همکاران بازنشسته در طول دوران خدمت شان در اداره امور مالیاتی داشتند تشکر و قدردانی می کنم، به هرحال آنچه مسلم است که شما عزیزان در راستای پیشبرد اهداف سازمان همواره تلاش نموده و زحمات زیادی کشیده‌اید.

وی افزود:در تاریخ این دیار همواره بزرگان مورد تکریم بوده اند، و در این آیین نیز از دو همکارعزیزمان تجلیل می کنیم که کنارشان بهره ها بردیم ،حقیقتا بازنشسته ها فعالان گذشته بودند که در تمامی عرصه ها فعال و پرتلاش ظاهر شدند، اگرچه خردمندان  این دوران به شمار می روند و همه ما باید از تجربیات این عزیزان نیز به شایستگی بهره ببریم چرا که تجربه مافوق علم است.

غفاری ادامه داد:در فرهنگ کهن این سرزمین اینگونه ثبت شده است که اگر بزرگی در میان ما نباشد ضرر ها کرده ایم،چرا که بزرگان و پیشکسوتان می توانند ما را در طی مسیر و اهداف مان به خوبی نیز یاری کنند.

مدیر کل امور مالیاتی استان تصریح کرد:بنابراین تکریم و تجلیل از بازنشستگان یک وظیفه همگانی است و باید این بزرگان را حرمت کنیم.در این سال ها که درخدمت تان بودیم تلاش کردیم که دغدغه همکاران را نیز کمتر کنیم تا در کنار خانواده آرامش بیشتری داشته باشند.

وی اظهارکرد:شما همکاران عزیز وظیفه تان را به نحو احسن انجام دادید، وامروز یکی از تاثیرگزارترین ادارات در سطح استان همین امور مالیاتی است و با همت و تلاش شما عزیزان آرامش خوبی درامور مالیاتی حاکم است.

غفاری در پایان گفت:بهترین خاطرات زندگی ام در کنار شما بزرگان و همکاران رقم خورده است و برای تک تک شما عزیزان نیز در تمامی مراحل زندگی تان آرزوی موفقیت و سلامتی را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

در ادامه این جلسه نیز طهماست کرمی پور،مدیر امور مالیاتی گچساران در سخنانی از آقایان بازنشسته "کاویانی و گرجی زاده" قدردانی و تشکر کرد.

تجلیل و اهدای لوایح تقدیر به بازنشستگان پایان بخش این مراسم بود.

ادامه نیز تصاویر را مشاهده کنید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها