نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. دى 1400 - 13:34
رئیس شورای شهرگفت:قرار است طی یکی دو روز آینده تکلیف شهردار دوگنبدان مشخص شود،اما اینکه جناب "علی محمد آقایی" تایید صلاحیت شده اند و یا رد صلاحیت همچنان این موضوع در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا شکوهی پور،رئیس شورای شهر دوگنبدان در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری تحلیلی؛ در خصوص آخرین وضعیت شهردار منتخب دوگنبدان گفت:با توجه به اینکه مدت سه ماهه سرپرست شهرداری دوگنبدان به اتمام رسیده و همچنان وضعیت شهردار منتخب تعیین تکلیف نشده است،لذا آقای "موسوی" همچنان به عنوان سرپرست ادامه فعالیت خواهند داد.

وی افزود:براساس رایزنی های صورت گرفته قرار است طی یکی دو روز آینده تکلیف شهردار دوگنبدان مشخص شود،اما اینکه جناب "علی محمد آقایی" تایید صلاحیت شده اند و یا رد صلاحیت همچنان  این موضوع در هاله ای از ابهام قرار دارد، بنابراین شهرداری دوگنبدان تا حصول نتیجه با سرپرست مدیریت می شود.

با این تفاسیر نیز بسیاری از کارشناسان و چهره های سیاسی شهر براین موضوع تاکید دارند که باید هرچه سریعتر وضعیت شهردار دوگنبدان تعیین تکلیف شود، اگرچه نزدیک به سه ماه است که شهرداری دوگنبدان با سرپرست اداره می شود که ادامه این وضعیت قطع به یقین به ضرر شهر تمام خواهد شد.

کارشناسان بازهم تاکید دارند که وزارت کشور و به تبع استانداری کهگیلویه و بویراحمد هرچه سریعتر یا با صدور حکم "علی محمد آقایی" به عنوان شهردار دوگنبدان موافقت کنند و یا هم عدم تایید صلاحیت وی را اعلام کند تا برخی ها از این آشفته بازار سیاسی نیز سوء استفاده کنند.

استدلال این کارشناسان به این دلیل است که سرپرست شهرداری با توجه به محدودیت های مدیریتی که دارد، بعضا اقدامات ریسک پذیر در بحث عمران شهری انجام نمی دهد که در این صورت  نمی توان برنامه بلند مدتی برای شهر نیز متصور بود،هرچند شورای ششم شهر بایستی برابر قانون از متولیان امر پیگیر تعیین تکلیف وضعیت شهردار منتخب دوگنبدان باشند و انتظار هم این است که هر چه سریعتر این وضع نیز مشخص شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها