کدخبر: ۷۷۷۱۷
۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۳
چاپ

تجلیل از خادمان مقابله با کرونا درگچساران+تصاویر

مراسم تجلیل از پاکبانان و جهادگران غسال اموات کرونایی با حضور جمعی از مسئولین در سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ باقر پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این آیین گفت: نزدیک به دوسال از شیوع ویروس منحوس کرونا می گذرد و حقیقتا این خادمان مقابله با بیماری کرونا در این ایام نیز خطرات را به جان خریدند و با وجود تمام سختی ها و تلخی ها به بهترین شکل ممکن کارشان را انجام دادند تا دغدغه ای برای کسی وجود نداشته باشد. امروز  هم با تجلیل از این جهادگران خواستیم یادآور شویم که کار و ایثارشان فراموش نخواهد شد.

وی افزود:بنابراین اقدامات خوبی به جهت مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان انجام گرفته است که به نوبه خودم از همه ادارات،نهادها و دستگاه ها نیز تشکر و قدردانی می کنم، بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث رزمایش مواسات و کمک مومنانه باز هم این بسیج بود که پای کار آمد که تاکنون 16هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا در این شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ پسنده ادامه داد:در همین ایام کرونا نیز جوانانی بودند که بیکار شدند که در این راستا هم 160جهیزیه به زوج های جوانان تقدیم شد،هرسازمان و نهادی به تناسب توان و ظرفیتش اقداماتی را جهت مقابله با کرونا انجام داد که امروز می توانیم بگوییم یکی از بهترین کشورهایی بوده ایم که دولت و ملت در کنار هم در مقابله با بیماری کرونا نقش آفرینی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:مجددا از همه ادرات، نهادها و دستگاه هایی که در این مدت کرونا جانانه پای کار بودند نیز صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم،هرچند در آستانه دهه پرفروغ فجر قرار داریم و ملت ایران اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) ریشه طاغوت را از این سرزمین برچیدند و نظام اسلامی را بنا نهادند که امروز خار چشم دشمنان شده است.

گفتنی است در این آیین از 31 پاکبان و جهادگر غسال اموات کرونایی (شهرداری دوگنبدان)تجلیل و قدردانی شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها