نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. ارديبهشت 1401 - 19:34
نخستین دوره آموزشی توسعه فوتبال پایه با حضور "مجید جلالی" مربی نام آشنای فوتبال کشور در باشگاه نفت و گاز گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این دوره دو روزه که با هدف آموزش مربیان و مدیران فوتبال پایه نفت و شهرستان برگزار شد با استقبال خوب فعالان حوزه تیم داری فوتبال پایه در گچساران روبرو شد.

ابوالحسن غلامی،مدیر عامل تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران در این خصوص گفت: اساس کار ما در باشگاه فوتبال نفت توسعه علمی دانش استعدادیابی و تیم داری حرفه ای بر پایه رده های پایه تا بزرگسال است که این دوره به هدف ایجاد راهکارهای حرفه ای در ایجاد آکادمی حرفه ای برگزار شد.

وی افزود: توسعه فعالیت های ورزشی در قالب مسئولیت های اجتماعی شرکت های نفتی در منطقه کمتر توسعه یافته از برنامه های مهم وزارت نفت است و ما به عنوان شرکت های بهره بردار اجرا کننده این سیاست ها در این مناطق هستیم.

غلامی اظهار امیدواری کرد با انجام کارهای زیربنایی در بستر آموزش و توانمندسازی مربیان و مدیران فوتبال پایه در یک برنامه زمانی کوتاه مدت  تحول عظیمی در شناسایی و پرورش استعدادهای فوتبال این شهر خواهیم داشت.

وی در پایان از حضور استاد مجید جلالی و سایر شرکت کنندگان و دست اندرکاران برگزاری  در این دوره تقدیر کرد و یادآور شد برنامه های آموزشی این باشگاه ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، دوره دو روزه آموزشی توسعه فوتبال پایه با حضور مجید جلالی در دو بخش تئوری و عملی در تاریخ ۹ و ۱۰ اردیبهشت ماه جاری به میزبانی باشگاه فوتبال نفت و گاز گچساران برگزار شد.

ادامه نیز تصاویر را مشاهده کنید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها