نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. ارديبهشت 1401 - 9:30
امام جمعه گچساران گفت:رژیم صهیونیستی که روزی سودای نیل تا فرات را در سر می پروراند، الان رو به اضمحلال است و خودشان هم به این مسئله اذعان دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی در روز قدس نکاتی بیان کردند و فرمودند :کیان جبهه مقاومت است که بخش های اِشغال شده لبنان را از لوث وجود صهیونیست ها پاک کرد و عراق را از حلقوم آمریکا بیرون کشید و از شر داعش نجات داد و به مدافعان سوری در برابر نقش های آمریکا مدد رساند و با تروریسم بین المللی مقابله می کند و به مردم مقاوم یمن نیز یاری می رساند.

وی افزود:مقام معظم رهبری باز هم فرمودند که چشم جهان به سمت ام القرای عالم اسلام  است که فرماندهی جبهه مقاومت را برعهده دارد بنابراین جهان به این سمت نگاه می کند و حواس ها باید هم جمع باشد و الان وضعیت اسرائیل بدبخت رو به اضمحلال است و خودشان به این مسئله اذعان دارند و کاملا هم متوجه هستند.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:آنهایی(رژیم صهیونیستی) که روزی در سودای نیل تا فرات بودند الان فقط تلاش می کنند که خانه هایش را حفظ کنند که ان شاءالله نخواهند توانست،نکته بسیار مهمی این است که باید قدر عزت اسلام و عزت نظام اسلامی را بدانیم هرچند ملت بزرگ ایران خیلی خوب قدر می دانند.

امام جمعه گچساران در ادامه گفت:روز جهانی کارگر را به همه ملت ایران تبریک عرض می کنم چرا که همه مدیون کارگران هستیم، پیامبر اکرم(ص) فرمودند هر کسی از دسترنج خودش بخورد این انسان روز قیامت در کنار پیامبران الهی خواهد بود و پاداش پیامبران را خداوند به او عنایت می فرمایند. پس معلوم است  که مقام کاگر مقامی بس بلند است.

وی اظهارکرد:هفته معلم را به همه معلمین تبریک عرض می کنم و همه ما به نوعی مدیون معلمین هستیم و همیشه باید دست بوس معلمین باشیم و باید تلاش کنیم حرمت نگه داریم،مقام معظم رهبری فرمودند  که معلمان افسران سپاه پپیشرفت کشورند و اگر بخواهیم حرکت عمومی پیشرفت کشور را به حرکت یک سپاه تشبیه کنیم، افسران جوان این مجموعه همان معلمین هستند.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:بنابراین این معلمین هستند که استاد تربیت می کنند و مقدمه دانشگاه و علم آموزی هستند،معلم چون مقام بزرگی دارد به تبع مسئولیت ورسالتش در هدایت جامعه به سمت علم ، تربیت ، آموزش و پرورش سنگین خواهد بود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها