نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. ارديبهشت 1401 - 9:16
عزیز فریسات گفت:بالای ۹۰ درصد تیم های گروه ، با بودجه حدود ۱۰تا ۱۵ میلیاردی بسته و روانه رقابت‌ها شدند در حالی که بودجه تیم نفت وگاز بسیار ناچیز بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عزیز فریسات، سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت: باید توجه کرد که اهالی ورزش و فوتبالی ها در جریان نحوه بسته شدن و انتقال امتیاز تیم به گچساران در ابتدای فصل بودند ، به طوریکه تمامی تیم ها دو ماه قبل از شروع رقابت ها تشکیل شدند و شروع به بدنسازی و تمرینات کردند.

وی افزود : بنابراین در چنین شرایطی نیز تیم نفت و گاز هنوز تشکیل نشده بود و وضعیت نامشخصی داشت و مدیریت باشگاه و شخص آقای "غلامی" دست به کار شدند و برای شهر گچساران که فصل قبل به لیگ پایین تر سقوط کرده بود ، امتیاز تیم ملی حفاری اهواز را به گچساران آوردند.

فریسات ادامه داد : انتقال تیم و گرفتن امتیاز از یک استان فوتبال خیز همانند خوزستان و اهواز که همه مسئولان و مردم در آنجا حامی فوتبال هستند، کار بسیار سختی است که آقای غلامی تا روز آخر پیگیری و ممارست به خرج دادند تا این انتقال صورت بگیرد و شهر گچساران به حضور خود در لیگ دسته دو ادامه دهد.

وی تصری کرد : ده روز مانده به شروع رقابت هانیز شروع تمرینات و آماده سازی تیم زده شد و همه فوتبال دوستان متوجه هستند که در ده روز زمان مانده به شروع لیگ نمی توان کار بدنسازی و تمرینات مدنظر را به خوبی انجام داد.

فریسات خاطر نشان کرد : در این شرایط همه تیم ها در فصل اول به دنبال حفظ امتیاز باشگاه و ماندن در لیگ هستند که از حق نگذریم همه مسئولان و طرفداران و حامیان تیم تلاش زیادی داشتند و کمک حال تیم بودند و خداروشکر در حالی که چهار بازی به پایان فصل مانده جایگاه تیم در لیگ تثبیت شده است و شرایط نرمالی دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت : همه تیم ها در ابتدای فصل یارگیری مدنظر خود را با بودجه خوب و از پیش تعیین شده انجام دادند و همانطور که قابل ملاحظه است در این گروه تیم های بسیار باسابقه و ریشه دار و متمولی حضور دارند.

وی یادآور شد : بالای ۹۰ درصد تیم های گروه ما، با بودجه حدود ۱۰تا ۱۵ میلیاردی بسته شدند و روانه رقابت‌ها شدند در حالی که بودجه تیم ما بسیار ناچیز بود و بطور حتم جزو کمترین بودجه ها بودیم و اکثر بازیکنان بخاطر آقای غلامی به پشتیبانی مدیران مناطق نفتخیز جنوب و باشگاه مناطق و هیئت مدیره شرکت نفت و گاز گچساران با قراردادی سفید در خدمت باشگاه بودند.

وی ادامه داد : با تلاش بازیکنان توانستیم نیم فصل اول همه موارد رو موجود را کنار بگذاریم و با انگیزه ستودنی امتیازات خوبی را کسب کنیم و فراتر از حد تصور عمل کردیم.

وی در خصوص عملکرد تیم نفت و گاز در نیم فصل دوم گفت : در نیم فصل دوم هم شرایط بودجه ای به ما اجازه نداد که بازیکنان تقویتی را تیم بیاوریم و یکسری بازیکن متعهد و انسان های شریف و باغیرت که حاضر شدند با مبالغ کم به مجموعه ما اضافه شوند و بطور حتم می دانستیم که برای مدعی صعود ماندن کار سختی داریم.

فریسات افزود : شروع نیم فصل دوم مطابق برنامه های ما پیش نرفت و در چندین بازی اول کاملا از اشتباهات داوری ضربه خوردیم و در گلزنی موفق نبودیم و به نوعی به شخصیت تیمی ما آسیب وارد شد و نتوانستیم آن امتیازات حساس را کسب کنیم و از کورس عقب ماندیم.

وی تصریح کرد : کم کم افت بدنی را در عملکرد تیم در نیم فصل دوم و بعد از چند بازی اول مشاهده کردیم و چون زمان استاندارد بدنسازی ابتدای فصل را نداشتیم چاره ای نبود که با همان وضعیت ادامه بدهیم و با طرح ریزی برنامه های مختلف در کوران بازی ها سعی کردیم از لحاظ بدنی بازیکنان را مهیاتر داشته باشیم و در نهایت این تلاش ها منجر به این شد که به هدف اول فصل مان که ماندن در لیگ بود برسیم‌ .

فریسات بیان کرد : اگر در چند بازی خارج از خانه دقت بیشتری داشتیم می توانستیم ضمن کسب سه امتیاز ها رقبای مستقیم خود را هم در جدول پایین تر بیاوریم و رقابت برای مدعی شدن را حفظ کنیم اما با همه نکات عرض شده خداوند را شاکرم که به هدف گذاری اول فصل باشگاه دست پیدا کردیم و قبل از پایان فصل ، از امتیاز تیم و شهرستان گچساران در فوتبال لیگ دو کشور که کمترین لیاقت این شهر است محافظت کردیم.

فریسات در خصوص حمایت مدیریت و ارکان مختلف باشگاه در روند شکل گیری تیم در طول فصل جاری همک گفت : مدیریت باشگاه با تمام وجود از تیم حمایت کرد و دلسوزانه و عاشقانه و با وجود بودجه کم در کنار تیم بودند و از لحاظ سفرها و بازی های خارج از خانه و برگشت ها بسیار به ما کمک کردند و مشکلات را به موقع مرتفع کردند و تماما در فکر حمایت از بچه های تیم و کادرفنی داشتند و اهمیت این فصل را بخوبی می دانستند.

سرمربی نفت وگاز ادامه داد: با توجه به امکانات خوبی که در اختیار باشگاه است در فصل های آینده این همدلی و متحد بودن بایستی پابرجا باشد تا شاهد حضور تیم نفت و گاز در سطح لیگ دسته یک باشیم که این اتفاق نیک  در کنار اصلاح ساختار ، تثبیت شرایط اداری و مالی و تامین مکان نسبتا مناسب جهت شروع مجدد و استانداردی که آغاز شده به زودی رخ خواهد داد.

همچنین وی اضافه کرد: در این فصل از ۹۹ درصد بازیکنان استفاده کردیم در عین حال که در تمامی بازی ها از نیروهای بومی مان بهره بردیم و اگر شرایط ابتدای فصل اینگونه نبود شک نکنید بازیکنان بومی که لیاقت زیادی هم دارند و بطور منظم در تمرینات بودند بیشتر به کار گرفته می شدند و به امید خدا در دیدارهای باقی مانده بیشتر هم بازی خواهند کرد چرا که کمترین حق این عزیزان است.

فریسات اشاره ای هم به حمایت ها و حضور مستمر پیشکسوتان فوتبال شهرستان در تمرینات و بازیهای تیم داشت و گفت : پیشکسوتان شهرستان و باشگاه فوتبال نفت امسال ما را شرمنده لطف های خود کردند و با قلب شان همواره کنار تیم بودند و این تیم متعلق به این بزرگان است و بنده به عنوان سرمربی از این عزیزان سپاسگزارم و نشان دادند که بی اندازه انسان های بزرگ و دوست داشتنی هستند و از تیم خودشان حمایت های زیادی کردند.

عزیز فریسات در پایان گفت : همان طور که بازیکنان و مربیان قبلی آمدند و کار کردند در این باشگاه و رفتند بنده و کادر و بازیکنان هم این روال را طی خواهیم کرد اما این تیم متعلق به مردم این شهر و هواداران خونگرم و مهربان و دوست داشتنی مان است و امیدوارم با باز شدن مجدد درب ورزشگاه در فوتبال کشور در فصول آتی حرارت به سکوهای این ورزشگاه برگردد و حامیان و مشوقان همیشگی تیم نفت و گاز تیم خودشان را همانند همیشه حمایت کنند و به این عزیزان دست مریزاد و خدا وقت جانانه تقدیم می کنم .

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها