نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. ارديبهشت 1401 - 8:58
گروه های جهادی گچساران در روزهای که می گذرند همچنان با جان و دل پای کار مردم هستند و جهادگران بسیجی در صحنه دستگیری از نیازمندان، مقاوم تر از همیشه ایستاده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مجتبی جعفری،مسئول گروه جهادی حضرت زینب سلام الله علیها گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی درباره اقدامات این گروه جهادی گفت:ظرفیت های خوبی در این گروه جهادی وجود دارد به طوری که جهاگران با جان و دل در صحنه هستند و تا جایی که توان دارند در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی افزود:بنابراین با آغاز شیوع کرونا در اسفندماه سال 98 نیز گروه جهای حضرت زینب سلام الله علیها همپای دیگر گروه های جهادی ،هیات های مذهبی و سایر گروه ها و نهادها هم پای کار آمدند و با گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، خیابان ها، محلات و دیگر نقاط شهر سهمی عمده در پیشگیری از این بیماری شهرستان داشتند.

جعفری در ادامه تصریح کرد:در ابتدای راه مقابله با ویروس کرونا در شهرستان گچساران نیز بسیجیان جهادگر در طرح غربالگری ورودی های این شهرستان مشارکت فعال داشتند و روزهای سخت و متوالی حضور در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا را با عشق خدمت به شهروندان سپری کردند.

وی گفت:پس از تاکیدات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان سال 99 مبنی بر راه اندازی رزمایش کمک مومنانه و مواسات ، گروه‌ جهادی حضرت زینب سلام الله علیها نیز همپای با دیگر نهادها و با روحیه ایثارگیری و نوع دوستی به میدان جهاد آمد تا بازهم از نیازمندان دستگیری کنند و سهمی هرچند کوچک در رزمایش مواسات داشته باشد.

مسئول گروه جهادی حضرت زینب سلام الله علیها افزود:توزیع بسته های معیشتی، توزیع ماسک، مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده، توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم، توزیع مواد پروتئینی، تهییه وسایل منزل از جمله کولر، بخاری ،فرش و … برای نیازمندان و همچنین کمک جهزیه زوج های جوان نیازمند از دیگر اقدامات این گروه جهادی در روزهای کرونایی شهرستان بود.

جعفری در ادامه نیزگفت:بنابراین در ادامه کمک های مومنانه و در راستای طرح محله محور “شهید حاج قاسم سلیمانی” بازهم این جهاگران بسیجی بودند که پای کار آمدند و در کنترل بیماری کرونا در این شهرستان در کنار کادر درمانی سهمی بسزایی ایفا کردند.

وی درادامه گفت:با این تفاسیر نیز در آغاز سال 1401 و با توجه به مشکلات معیشتی خانواده های نیازمند بازهم گروه جهادی حضرت زینب سلام الله علیها پای کار آمد و اقداماتی همچون  تهیه، طبخ و توزیع تعداد ۳۵۰۰ قرض نان، تهیه و توزیع تعداد ۵۰ بسته معیشتی (سبد کالا ) هر کدام به ارزش تقریبی ۴۰۰ هزار تومان ،تهیه و توزیع تعداد ۲۹ بسته پروتئینی(گوشت مرغ) ونیز تهیه،طبخ و توزیع تعداد ۱۱۰۰ پرس غذای گرم  برای خدمت رسانی به نیازمندان به انجام رسانید.

جعفری ادامه اد:در ادامه نیز توزیع تعداد ۲۴۰ پرس غذای گرم جهت افطاری قاریان قرآن در برنامه جزء خوانی (مصلی نماز جمعه ) به مدت ۵ روز،خریداری و ذبح ۴ راس گوسفند ،تهیه و توزیع ۱۳۰ بسته گوشت قرمز و توزیع بین جامعه هدف،خرید و نصب،درب و پنجره برای خانواده نیازمند،غبارروبی کامل و شستشوی گلزار مطهر شهدا به مناسبت عید سعید فطر و تامین هزینه درمان برای بیمار نیازمند به مبلغ 25میلیون تومان از محل حمایت های مالی خیّرین عزیز از جمله اقدامات این گروه جهادی از ابتای امسال تاکنون بوده است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها