نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. ارديبهشت 1401 - 14:37
هندیجانی گفت:اولویت عَرضه تولیدات کارخانه روغن نباتی گچساران برای استان کهگیلویه و بویراحمد است و اما بخش هایی از استان های خوزستان، بوشهر و فارس را در صورت نیاز هم تامین می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شهرام هندیجانی،مدیرعامل کارخانه روغن نباتی گچساران در گفتگو با صبح زاگرس؛ در خصوص آخرین وضعیت تولید و توزیع روغن در استان گفت: هیچ وقت تولید در کارخانه روغن نباتی شهرستان متوقف نشده است و چند روز اول برنامه دولت برای اصلاح ارز ترجیحی و یارانه ها،اگرچه وقفه ای برای تامین روغن در بازار کشور ایجاد شد، اما همکاران ما در کارخانه گچساران با تلاش مضاعف به تامین روغن مورد نیاز مردم اقدام کردند.

وی افزود:با این وجود نیز اولویت توزیع روغن نباتی با استان کهگیلویه و بویراحمد است و در حال حاضر نیز هیچ مشکلی هم در بحث تولید و عرضه روغن نباتی در سطح استان و منطقه نداریم، روغن در انبارهای کارخانه بیش از 115تن نیز ذخیره داریم و اطلاع رسانی کامل هم به فروشگاه ها و دیگرمتقاضیان این محصول نیز شده است.

هندیجانی تاکید کرد: همانگونه که گفتم اولویت عَرضه تولیدات کارخانه روغن نباتی گچساران  برای استان کهگیلویه و بویراحمد است و اما در کنار این مسئله نیز بخش هایی از استان هایی همچون خوزستان، بوشهر و فارس را در صورت نیاز نیز تامین روغن می کنیم.

مدیر عامل کارخانه روغن نباتی گچساران تصریح کرد:به هرحال در خصوص تامین روغن بازار استان هیچ مشکلی نداریم و تولیدات روغن نیز بسته بندی و آماده است و به شهرستان های مورد نیاز کهگیلویه و بویراحمد نیز عرضه شده است و استان های همجوار هم در حال بارگیری و اقدامات بعدی هستند.

گفتنی است مجتمع بزرگ تولید روغن خوراکی گچساران در شهریورماه 96 به بهره برداری رسید. این کارخانه از ۳ واحد جداگانه تشکیل شده که بخش اول کارخانه روغن‌کشی از انواع دانه‌های روغنی، بخش دوم کارخانه تصفیه و پالایش روغن و بخش سوم شامل سیلو و سوله ذخیره انواع دانه، تصفیه پساب، خشک کن و حمل نقل است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها