نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. خرداد 1401 - 10:06
سردار حسینی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همراه جمعی از مسئولین شهرستانی به دیدار خانواده های شهیدان "رمضان اسماعیلی" و "حسین خندانی" رفتند و از صبر و شکیبایی آنها تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، سردار سید نصرت الله حسینی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، فرمانده سپاه ناحیه گچساران،نماینده ولی فقیه در سپاه به همراه جمعی دیگر از مسئولین این شهرستان با خانواده های  شهدای عملیات بیت المقدس، "رمضان اسماعیلی" و "حسین خندانی" دیدار و گفتگو کردند.

سردار حسینی در این دیدارها ضمن گرامیداشت فتح خرمشهر گفت:در حقیقت خانواده های معظم شهداء مایه خیرو برکت انقلاب اسلامی هستند درحالی که آرامش و امنیت امروز کشورمان نیز مرهون رشادت ها و جانفشانی شهدای والا مقام و نیز صبر و استقامت خانواده معظم شهداء است.

فرمانده دوران دفاع مقدس درادامه نیزتصریح کرد:خانواده معظم شهداء به بهترین شکل ممکن به وظیفه خودشان عمل کردند،همه وظیفه داریم به پاس قدردانی از فداکاری این عزیزان راه امام (ره) و شهداء را با حرکت در مسیر ولایت ادامه دهیم و برسر پیمانی که با شهداء بستیم بمانیم.

در پایان این دیدارها به رسم یادبود و برای ارج نهادن به صبر، ایثارگری و استقامت خانواده شهیدان به دو خانواده شهید عملیات فتح خرمشهر لوح سپاس اهدا شد

 
انتهای پیام/

.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها