نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. خرداد 1401 - 17:54
آتش سوزی منطقه گردشگری "شلالدون" باشت با اقدام به موقع جمعی از کارکنان بازنشسته سپاه ناحیه گچساران مهار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سرهنگ بازنشسته عباس عباسی، مسئول گروه جهادی شهید تقوی گچساران در این خصوص گفت:جمعی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت(گروه جهادی شهید تقوی) که به جهت  انجام برنامه کوهپیمایی به منطقه رودرونه (برابر) در شهرستان باشت عزیمت کرده بودند ،عصر امروز(ساعت 15) در هنگام بازگشت به گچساران با آتش سوزی منابع طبیعی در منطقه گردشگری شلالدون باشت مواجه می شوند.

وی افزود:با توجه به وزش بادشدید و پوشش پرتراکم گیاهی و جنگلی منطقه، حدود 50 نفر از بازنشستگان سپاه ناحیه گچساران بلافاصله از دو دستگاه اتوبوس پیاده و در کمترین زمان ممکن با ابزار اولیه و نیز شاخ و برگ درختان به مقابله با آتش سوزی رفتند.

عباسی تصریح کرد:خوشبختانه با اقدام جهادی جهادگران گروه جهادی "شهید تقوی" گچساران آتش به طور کامل مهار و از پیش روی آتش به دیگر نقاط جنگلی و صعب العبور منطقه گردشگری شلالدون باشت نیز جلوگیری شد.

مسئوی گروه جهادی شهید تقوی گچساران در ادامه هم گفت: بنابراین در بحث بحران ها و حوادث غیر مترقبه جهادگران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در خط مقدم این حوادث حضور دارند و این جهادگران در دوران دفاع مقدس ،عرصه های سازندگی،حوادثی همچون سیل،زلزله، آتش سوزی جنگل ها و...در خدمات رسانی،امداد رسانی و نیز کمک رسانی ها حضور فعال داشته و همیشه هم پای کار بوده اند.

ویدئوی از مهار آتش سوزی توسط  گروه جهادی شهید تقوی گچساران را شاهد باشید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها