نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. خرداد 1401 - 7:40
کمتر خيابانی در کوی رزمندگان و محلاتی گچساران از وضعيت آسفالت مناسب برخوردار است و باید پرسیدمگر مسئولان در این منطقه رفت و آمد نمی‌کنند؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،امروزه یکی از معضلات اساسی و زیرساختی در هر منطقه ای خرابی و یا نبود آسفالت معابر، کوچه ها و خیابان ها است که می تواند موجبات نارضایتی بسیاری از شهروندان را نیز به همراه داشته باشد،هرچند آسفالت معابر به عنوان یک مطالبه پیش پا افتاده از سوی شهروندان به شمار آید،اما رسیدگی به وضعیت آسفالت هر نقطه ای از شهر می تواند یکی از مهمترین اقدامات و وعده‌های شهرداری به مردم برشمرد.

اگرچه بارها شاهد ارائه دادن خدمات شهری مطلوب به شهروندان از سوی شهرداری و متولیان امر بوده ایم،اما هنوز در برخی مناطق شهر گچساران شاهد نبود آسفالت، خرابی و آسیب دیدگی های (آسفالت) معابر و کوچه هایی هستیم که به تبع خاکی بودن یا خرابی آسفالت آنها هم وضعیت نامناسبی را در آن منطقه ایجاد کرده و مشکلات فراوانی نیز در رفت و آمد ، پاکیزگی و بهداشت محیط برای شهروندان هم بوجود آورده است.

با این وجود نیز برخی از خیابان ها و کوچه های مناطق 108دستگاه، کوی رزمندگان و نیز کوی محلاتی گچساران همچنان تشنه آسفالت هستند که به نوعی با گلایه و اعتراض شهروندان هم روبرو شده، به طوری که آن ها می گویند بیش از چندین سال است که رنگ آسفالت را در برخی از معابر این شهرستان به چشم ندیده اند و یا هنوز هم اقدام مناسبی به جهت بهسازی اینگونه مناطق از سوی مدیریت شهری انجام نشده است.

بنابراین ساکنین کوی رزمندگان و کوی محلاتی از وضعیت نامناسب آسفالت و نیز خاکی بودن قسمتی از کوچه گلایه ها دارند و می گویند: بیشتر خیابان و معابر این مناطق دچار فرو رفتگی یا شکستگی آسفالت با چاله‌های کوچک و بزرگ هستند، همه این موارد نیز مشکلاتی برای رانندگان و ساکنین محل به وجود آورده است با این حال نیز چند سالی است که خیلی از معابر برای اجرای طرح‌های فاضلاب و...حفاری شده که متاسفانه هنوز که هنوز است بدون ترمیم آسفالت رها شده اند.

در ادامه یکی از ساکنین این منطقه می افزاید: متاسفانه کنده کاری، وجود چاله های متعدد، تردد خودروها و حتی نیز خاکی بودن بخشی از معابر از دغدغه های ساکنین کوی رزمندگان، محلاتی و نیز کوی 108دستگاه محسوب شده که انتظار می رود مسئولان شهری گچساران اقدامات لازم را هرچه زودتر در این خصوص انجام دهند تا مردم هم با آرامش خاطر بیشتری به زندگی شان ادامه دهند.

وی می گوید: باید پرسید که مگر مسئولین در این نقطه از شهر رفت و آمد ندارند که متوجه این مشکلات هم نمی شوند؟!،پس چرا اقدام موثری در زمینه ترمیم آسفالت معابر و کوچه های این مناطق انجام نمی دهند؟،متاسفانه کوچه ها و خیایان های کوی رزمندگان پر از چاله ها و دست اندازهایی است که هیچ اقدامی هم در این سال ها برای بهسازی آن ها صورت نگرفته است.

یک راننده تاکسی ساکن در کوی رزمنگان هم ادامه داد:ما از مسئولین انتظار داریم تا برای ترمیم و بهسازی آسفالت این منطقه تدبیری اساسی کنند، باور کنید وضعیت نامناسب آسفالت برخی کوچه ها در این منطقه موجب شده است که سالی یکی دوبار برای تعمیر جلوبندی ماشینم به تعمیرگاه بروم و متحمل هزینه بسیاری هم بشوم.

بانویی که در کوی رزمندگان ساکن است می گوید:متاسفانه وضعیت بیشتر کوچه ها و خیابان های این منطقه افتضاح است و معلوم نیست آسفالت خیابان است یا لحاف چهل تیکه!،از ورودی کوی 108دستگاه تا برسد به کوی رزمندگان، کوی محلاتی و نهایتا منازل خندق ها که نگاه می کنیم یک خیایان دارای آسفالت سالم هم پیدا نمی کنید،حقیقتا از وضعیت نامناسب و پر از چال و چوله های کدام خیابان حرف بزنم؟.

وی می افزاید:به هر حال منظور این است که کمتر خیابانی در این مناطق پیدا می شود که از وضعیت آسفالت مناسب برخوردار باشد. هرچند معتقدم که مسئولین شهری گچساران نسبت به مناطق محروم و حاشیه شهر توجه کمتری دارند و اگر اقداماتی هم انجام دهند به نوعی در مناطق خوش نشین شهر انجام می دهند.

براین اساس، انتظار می رود شهرداری و متولیان امر نسبت به آسفالت ،ترمیم و بهسازی برخی از معابر و کوچه های مناطقی همچون کوی رزمندگان، 108دستگاه و محلاتی(خندق ها) اقدام کنند تا به گفته اهالی این مناطق با آرامش خاطر و نیز دغدغه کمتری به زندگی شان ادامه دهند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها