نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. خرداد 1401 - 17:41
فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نمایشگاه اسوه بسیج مطرح کرد؛
بسیج و سپاه خدمتگزاران ملت در همه عرصه ها /دشمن در فضای مجازی به دنبال ناامید کردن مردم است
سرهنگ پسنده گفت:حرکت دشمن در فضای مجازی برای تسخیر ذهن نوجوانان و جوانان بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به انقلاب، ایجاد احساس محرومیت و ناامنی، و نیز القای ناامیدی بین مردم جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ پسنده ،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اسوه دستاوردهای بسیج در دهستان بویراحمدگرمسیری(دیل) گفت:حقیقتا بسیج درعرصه های خدمت به مردم از پیشگامان است، بسیج در تمامی عرصه ها از دوران دفاع مقدس تا دوران سازندگی و در بحران ها و حوادثی همچون سیل، زلزله، کرونا،آتش سوزی جنگل ها و... با جدیت پای کار مردم بوده است.

وی افزود:نفس کار بسیج صیانت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب است، بدون شک بسیج در همه عرصه‌ها خوش درخشیده و بارهای بار نیز شاهد حضور فعال و خدمت‌رسانی به موقع بسیجیان به مردم بوده‌ایم.

سرهنگ پسنده گفت:امروز کارنامه بسیج یک کارنامه درخشان است،چرا که بسیج یک نعمت و برکت برای ایران اسلامی به شمار می رود، اولین گروهی که در جریان مقابله با شیوع بیماری کرونا در ضدعفونی کردن معابر و تولید ماسک پای کار آمدندهمین بسیجیان بودند،بنابراین بسیجی بودن یک افتخار است و بسیج یک فرهنگ، تفکر و اندیشه است که در همه لایه‌های جامعه حضور چشمگیر و فعال دارد.

وی اظهارکرد:امروز بسیج به عنوان یک پشتوانه و نقش آفرین وارد عرصه های مختلف نظام شده است،در حالی که جهان اسلام و آزادی خواهان جهان با الگوگیری از مکتب بسیج در مقابل زیاده خواهی نظام سلطه ایستادگی می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:سرود "سلام فرمانده" نشات گرفته از فرهنگ ناب بسیج است ، هرچند دشمنان درفضای مجازی به دنبال الگو دهی غلط هستند، از این رو حرکت دشمن در فضای مجازی برای تسخیر ذهن نوجوانان و جوانان بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به انقلاب، ایجاد احساس محرومیت و ناامنی، و نیز القای ناامیدی بین مردم جامعه است. بنابراین هوشیاری جوانان لازمه مقابله با ترفندهای دشمن در عرصه فضای مجازی است.

گفتنی است در این نمایشگاه های اسوه، گزیده ای از فعالیت های بسیجیان در عرصه های مختلف سازندگی، فرهنگی، خدمات رسانی،کمک مومنانه، اجتماعی، فضای مجازی، جهاد تبیین، و نیز مقابله با حوادث و بلایای طبیعی ، مهار آتش سوزی های جنگل های شهرستان و...به نمایش درآمده است.

هدف کلی برپایی نمایشگاه های اسوه در این شهرستان نشان دادن عملکردها و دستاوردهای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، انتقال تجربیات و نیز عینیت بخشیدن به شعار "بسیج پاره تن مردم است"،خواهد بود.در نمایشگاهای اسوه گچساران پنج حوزه مقاومت برادران و سه حوزه مقاومت خواهران حضور دارند که برپایی نمایشگاه های اسوه در گچساران از 10خردادماه امسال آغاز شده که تا  14تیرماه امسال در سطح محلات شهر و نیز برخی روستاهای شهرستان ادامه دارد.

ادامه نیز تصاویری از نمایشگاه اسوه پایگاه های مقاومت بسیج ( حوزه امام هادی علیه السلام )در مسجد امام حسین علیه السلام روستای دیل را مشاهده کنید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها