نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. خرداد 1401 - 14:36
حجت الاسلام حجازی گفت:اختاپوس خود صهیونیستها هستند که ادعا می کنند تمام انسانهای عالم برده آنها هستند بنابرای رژیم صهیونیستی خود اختاپوسی است که دیگر کاری از دستانش برنمی آید و هرروز بر ذلت‌و رسوای رژیم کودک کش نیز افزوده می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلمین سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:باید از روز قیامت ترسید، وتلاش کنیم آن روز خداوند به ما لطف و عنایت خاص بفرمایند و همجواری با پیامبر(ص)و اهل بیت علیهم السلام را ارزانی همه ما بدارند که لازمه این امر مهم نیز خودسازی انسان است.

 
وی افزود:دشمن با فتنه ها و ترفندهای مختلف درحال دین زدایی و قرآن زدایی درجامعه ایران اسلامی است چرا که می خواهد به خیال خامشان ملت را مغلوب خود کنند و درهراس نگه دارند، هرچند دربرابر این توطئه نرم دشمن‌ همه باید هوشیار باشیم.
 
امام جمعه گچساران‌درادامه خطبه ها نیز تصریح کرد:اخیرا آقای "نیکلاس مادورو" رییس جمهور ونزوئلا با مقام معظم رهبری دیداری داشت،که حضرت آقا فرمودند که تجربه موفقیت آمیز دوکشور نشان داد تنها راه مقابله بافشارها همان مقاومت وایستادگی است. 
 
حجت الاسلام حجازی ادامه داد:امروز ایران اسلامی به حمدالله دراوج عزت و اقتدار است و حضرت آقا نیز فرمودند که موفقیت درسایه مقاومت است هرچند گاهی شاید مشکلاتی هم باشد،بنابراین انسان‌ باید قرص و محکم دربرابر مشکلات ایستادگی داشته باشد.،البته رئیس جمهور ونزوئلا هم درخصوص این دیدار گفت که دیداری سرشار از معنویت وحکمت داشتم و قدردان سخنان ایشان هستم چرا که به من قدرت لازم را می دهد تا به مسیر دنیای صلح و برادری ادامه دهیم.
 
خطیب جمعه گچساران گفت:با این اوصاف متاسفانه درون این کشور برخی ها واقعا ناسپاس هستند، بی تربیتی می کنند و نمک نشناس هستند چرا که نمی فهمند، برخی اوقات انسان چیزهایی از حماقت و لجاجت برخی افراد می شنود که بسیار مایه تاسف است.
 
وی افزود:امروز سالروز تشکیل جهاد سازندگی است و حضرت امام راحل درسال ۵۸ دستور تشکیل این نهاد را دادند که بعدها به جهاد کشاورزی تغییر نام داد،امام صادق علیه السلام در روایتی از پیامبراکرم (ص)می فرمایند که مال خوب سرمایه ای است که صاحبش آن را بکارد و نظارت و مدیریت کند تا به نتیجه برسد و هنگام برداشت حقش را نیز ادا کند که بدانید‌ این نوع مال بهترین نوع مال است.بنابراین اگر همه مردم خمس، زکات و ... بدهند پس فقیری پیدا نخواهیم کرد.
 
امام جمعه گچساران تصریح کرد:همه باید درمصرف آب خیلی دقت کنیم چه درشرب چه دربحث کشاورزی،طبق گزارشات جهاد کشاورزی شهرستان توزیع اقلام خوراکی به نرخ دولتی بیش از ۸۴۰ تن درشهرستان توزیع شده است بنابراین برخی عزیزان اینگونه القاء نکنند که درکشورمان قحطی آمده است، چرا که رئیس جمهور محترم هم بیان کردند که دنبال یک جراحی اقتصادی هستیم که درادامه نیز دستان قاچاقچیان از قاچاق کالا ها نیز قطع خواهد شد. 
 
حجت الاسلام حجازی ادامه داد:باید توجه داشت هرچند دزدان و خائنینی هم در مملکت وجود دارد که با جراحی اقتصادی دولت دست آنها نیز قطع خواهد شد، بنابراین مردم نگران نباشند و کالاهای فراوانی درکشورمان وجود دارد.
 
خطیب جمعه گچساران گفت:هرچند معتقدیم نظارت برکالاها همچنان ضعیف است اما آینده ای امیدوار کننده و روشن درپیش رو خواهیم داشت و به فتنه های دشمن توجه نکنیم.
 
وی افزود:سالروز تشکیل دانشگاه آزاد را نیز گرامی می داریم و روایتی از ائمه(ع) داریم که اگر کلام دانشمند درست و بجا باشد خودش درمان است واگرکلام و عملش اخلاقی و تاثیرگذار نباشد خودش به نوعی درد است و افرادی هستند که درجامعه مرض ایجاد می کنند پس رسالت دانشگاه بس رسالت بزرگی است.
 
امام جمعه گچساران تصریح کرد:۳۱خرداد شهادت دکتر‌مصطفی چمران و روز بسیج اساتید است که این روز بزرگ را گرامی میداریم مقام معظم رهبری فرمودند که دانشگاهیان توجه کنند و مثل چمران داشمند تربیت کنند چرا که شهید چمران نمونه بارز یک انسان خداجو و مجاهد فی سبیل الله بود و دانشگاه تلاش کندانسان شبیه چمران تربیت کند.
 
حجت الاسلام حجازی ادامه داد:اخیر دزدانی از بانک ملی سرقت کردند و امانات مردم را ربودند  که ازعزیزان نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی کشورمان تشکر می کنیم که دزدان را درمدت کوتاهی به دام انداختد.
 
خطیب جمعه گچساران گفت:اخیرا نخست وزیر مفلوک رژیم صهیونیستی گفته است که از این به بعد باید سراختاپوس را بزنیم و اینگونه تشبیه کرده است که فرماندهی اختاپوس درتهران و بازوانش هم مثل حزب الله و ...درمنطقه است.اما بایدبا آنها گفت غلط می کنید،اولا اختاپوس خود صهیونیستها هستند که ادعا می کنند تمام انسانهای عالم برده آنها هستند بنابراین رژیم صهیونیستی خود اختاپوسی است که دیگر کاری از دستانش برنمی آید و هرروز بر ذلت‌ و رسوای رژیم کودک کش نیز افزوده می شود.
 
وی افزود:نصیحت می کنیم به جناب "مقتدی صدر "که آب به آسیاب دشمن نریزد که نتیجه می شوداینکه منزوی می شوید وبه احترام خانوادتان مردم فعلا به شما احترام می گذارند.
 
امام جمعه گچساران درادامه تصریح کرد:هند کشور پرجمعیتی است که مدتی است اصرار کمک از ایران را برای تجارت‌ با سایر کشور ها از طریق کشورمان را دارد، بنابراین به وسیله بنادر چابهار و بندرعباس ارتباط تجاری با هند ایجاد شده است.
انتهای پیام/
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها