نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. خرداد 1401 - 13:37
دوران تاجگردون قدرت رسانه و بت سازی اجازه نمی‌داد که به معضلات زیر پوست شهر نگاه کنیم همه چیز را کلی می دیدیم که مثلا فلان رئیس مجلس به محله سادات آمده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مصطفی جوزانی،فعال سیاسی گچساران درباره عملکرد یکسال گذشته نماینده گچساران و باشت نوشت:اگر عملکرد "جناب حسینی" را در این یکسال قضاوت کنیم ،یکی از عواملی که باعث می شود قضاوت کردن در مورد او سخت شود، همین نمایندگی بعد از تاجگردون است.

بنابراین اگر وی دو دوره بعد نماینده می شد قضاوت عملکرد او هم راحت تر بود، هرچند این روزها هر عملی از وی را با تاجگردون مقایسه می کنند!.

شاید نماینده یک شهری مانند گچساران در یک استانی کوچک همچون کهگیلویه و بویراحمد، همین عملکردی باشد که "سید ناصر حسینی" در این یکسال انجام داده است. اما چون "تاجگردون" در هشت سال گذشته(دوران نمایندگی اش درمجلس) سطح انتظارات را بیجا بالا برد دیگر برای یک شهروند گچسارانی که شانتاژ رسانه ای باعث بزرگنمایی پدیده های کوچک در گچساران می شد، سخت است که دوباره پوشش واقعی نمایندگی را بدون تظاهر بر تن کند.

اگر امروز از نبود شغل معترض هستیم، اگر از عدم پیشرفت شهرستان های باشت و گچساران اعتراض داریم، پس نتیجه ای است که در هشت سال گذشته(دوران تاجگردون) هم بوده اما آن موقع قدرت رسانه و بت سازی اجازه نمی‌داد که به معضلات زیر پوست شهر نگاه کنیم همه چیز را کلی می دیدیم که مثلا فلان رئیس مجلس به محله سادات آمده است.

بنابراین آیا حضور "علی لاریجانی" یا "نوبخت" شغلی برای بچه های آن محلات ایجاد کرد؟،اگر جوانان این شهرستان ها دیروز در جاده ها (خط شوتی)تصادف می کردند امروز هم همان حکایت است!.

با این وجود این عامل که "سید ناصر حسینی" دقیقا بعد از "تاجگردون" نماینده شده است باید با وسواس او را به قضاوت نشست چون هر حرکتی از "حسینی" را با بزرگنمایی های دوران قبل از او، یعنی دوران "تاجگردون" اندازه گیری می کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها