نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. تير 1401 - 11:19
نشست شورای اداری گچساران با دستور کار گزارش مسئول بنیاد مهدویت شهرستان،معرفی معاون جدید برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و نیز بررسی مسائل شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،نشست شورای اداری گچساران با دستور کار گزارش مسئول بنیاد مهدویت شهرستان،معرفی معاون جدید برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و نیز بررسی مسائل شهرستان با حضور روسای ادارات و نهادها در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد.

حجت الاسلام حجازی،امام جمعه گچساران درابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت:دشمن به روش های مختلف تلاش دارد که مسلمین و بویژه شیعیان را به سمت ناامیدی سوق دهد و شبانه روز به روی این موضوعات کار می کنند تا با ایجاد یاس و ناامیدی دربین ملت ایران به اهداف پلیدش دست یابد، چرا که می دانند ام القرای جهان اسلام، ایران اسلامی است.

وی افزود:اما وظیفه همه ما این است که درمقابل فتنه های دشمنان هوشیار باشیم و با کارجهادی برای امیدآفرینی درجامعه کوشا باشیم،چرا که طبق روایات معصومین علیهم السلام شیعه همیشه باید به آینده امیدوار باشد.

حجت الاسلام حجازی ادامه داد:شیعه یک حکومت مقتدری درجهان دارد که حتی مستضعفین و آزادی خواهان جهان را امیدوار کرده و آنها را نیز تقویت می کند.علتی که باید شیعه امیدوار باشد این است که منجی خواهد آمد و بشریت را از زیر یوغ استکبار،استعمار و ظلم نجات خواهد داد و حتی اگر یک‌روز به پایان جهان باقی مانده باشد حضرت حجت (عج)ظهور خواهند کرد و بشریت را درمسیر نجات بخش هدایت می کنند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:هرچند دشمنان مرتبا دسیسه می کنند،به هرحال مشکلاتی درکشورمان  وجود دارد اما اینگونه که تصور کند عالم زیر و رو می شود،نخواهد بود و مقام معظم رهبری مرتبا می فرمایند که آینده را روشن می بینند، بنابراین همه ما مسئول به وظایف خودمان هستیم و باید نسبت به مسئولیت مان نیز ادای تکلیف و توجه بیشتری داشته باشیم و راهش هم کسب معرفت حقیقی است که بایستی مسیر معرفت به امام زمان(عج) را تقویت کنیم.

حجت الاسلام رشیدی کیا،مسئول بنیاد مهدویت گچساران دراین آیین هم گفت:هرعزیزی درهر مسئولیتی که قراردارد،پس بداند رئیس اصلی شما حضرت مهدی(عج) است و درهر پست و جایگاهی که قراردارید کارمند امام زمان(عج) هستیم و بایدبه خودمان ببالیم و افتخار کنیم.

وی افرود:با توجه به همه مشکلاتی که درجامعه داریم ،اما به برکت وجود امام زمان(عج) داد تمام مستکبران عالم را درآورده ایم چرا که فریاد شکست ها و ذلت شان به آسمان  هم بلند شده است و باید دراین خصوص به خودمان افتخار کنیم.

حجت الاسلام رشیدی کیا تصریح کرد:بدانید که راه مهدی(عج) روشن است و امید به آینده اسلام تکلیف تک تک همه است،وقتی حاکم امام زمان(عج) است پس  اداره و نهادی که درهر عرصه ای چه سیاسی،چه اقتصادی و چه ...کارمی کنند قابل پذیرش هم نیست که در مسیر مهدویت قدمی برندارد و همکاری نکند و توقع ما این است که مسئولین این بنیاد مهدویت را حمایت کنند.

وی اظهار کرد:امروز نیازمند این هستیم که امام زمان(عج) را به نسل جوان و نوجوان مان معرفی کنیم واین فرهنگ‌ را نهادینه کنیم. بنیاد مهدویت تحت اشراف مقام عظمای ولایت است و درشهرستان ها زیر نظر امام جمعه اداره می شود،عزیزان توجه داشته باشند که حتی برای تهییه یک میز و صندلی مشکل داریم و خواهش داریم از مدیران شهرستان که به این‌موضوعات توجه بیشتری نشان دهند و دراین مسئولیت خطیر بنده‌ را یاری کنید.

وی ادامه داد:اگر بخواهیم سرود سلام فرمانده درجهان اثر گذار باشدحتما امکاناتی مورد نیاز است و اعتلای مسائل فرهنگی حتما نیازمند هزینه است و توقع این است که همه عزیزان حمایت و مساعدت فرمایند چرا که نیازمندیم این فرهنگ‌ مهدویت را توسعه دهیم.

حجت الاسلام رشیدی کیا افزود:درماجرای سرود سلام فرمانده اوج جمعیت را‌ درخیابان شهید بلادیان گچساران شاهد بودیم و از کودک هفت ماهه تا پیر هفتاد ساله دراین اجتماع باشکوه حضور داشتند.

سید احمد نشاطی،معاون سابق برنامه ریزی و توسعه فرماندارگچساران هم دراین آیین   گفت:بنابراین با توجه به مسایل سیاسی ادامه همکاری دراین مسئولیت برای بنده میسر نشد و جناب "جهانگیر علیزاده" از فرهنگیان شهرستان به عنوان جایگزین بنده در این سمت بکارگیری شدند که با توجه به خط مشی فکری و سیاسی این تغییرات نیز انجام شده است.

وی افزود:با توجه به اینکه مدتی دراین‌معاونت کار کردم اهل گزارش کار نیستم به هرحال تلاش های صورت گرفت و فرصت های خوبی درشهرستان هم بوجود آمد و مشکلات و فرصت ها شناسایی شد و درحال تدوین الگوهای اقتصادی شهرستان بوده ایم که بخشی هم آماده شده اند.بنابراین گچساران از شهرستان های شاخص درساختاری است که تدوین شده است.

فرماندار گچساران در ادامه هم گفت:من از خبرنگاران عذرخواهی می کنم قبل از اینکه عرایضم را بیان کنم چون جلسه مدیران است و بنا دارم توصیه هایی به مدیران داشته باشم و شاید این توصیه ها هم همراه با نکات محرمانه باشد ،بنابراین بعد از صحبت های بنده مجدا به جلسه ورود نمایید!.

دیهیمی خوب اظهارکرد:چرا که در جلسه روز گذشته مواردی را مطرح کردم با اینکه بنده تاکید داشتم که برخی موارد رسانه ای نشود و خبرنگاران را هم جزئی از اعضا می دانستم، اما برخی خبرنگاران اقدام به انتشار برخی مطالب کردند،و مواردی را رعایت نکردند و بنده دیگر از این به بعد حقیقتا به خبرنگاران اعتماد ندارم  چرا که دیروز خواهش کردم که برخی مطالب نیز منتشر نشود که انتشار مطالب جلسه جایی هم برای اعتماد ما باقی نگذاشت.

وی ادامه داد:بایستی برخی موارد را به مدیران گوشزد کنیم و باید با هم صادق باشیم  و بنده هم وظیفه دارم مواردی را به مدیرانم گوشزد کنم تا خدای ناخواسته برای مدیرانم بعدها هم مشکلی پیش نیاید، هرچند بنده هم از نظر حیثیتی باید جوابگو باشم و  در این خصوص از محضر همه شما خبرنگاران عذرخواهی می کنم.

گفتنی است خبرنگاران بعد از ترک جلسه شورای اداری که به دستور فرماندار انجام شده بود دیگر به جلسه بازنگشتند.در حالی که فرماندار گچساران بعد از پایان جلسه شورای اداری در محل دفتر کارش نیز در این خصوص از خبرنگاران دلجویی و عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها