نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. تير 1401 - 14:42
سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان گفت:این اردوی ۶ روزه از ابتدای تیرماه جاری با حضور ۲۷ ملی پوش از سراسر کشور به میزبانی باشگاه هندبال نفت و گاز گچساران آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مجید رحیمی زاده ،سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت:هشتمین اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان را  درگچساران داریم که هدف از این اردو هماهنگی بیشتر بین بازیکنان و نیز شناخت بیشتر از نفرات تیم است که تا قبل از مسابقات به این مهم برسیم.

وی افزود:این اردوی آماده سازی به صورت مقطعی یک هفته ای برگزار می شود که در این اردو کارهای تکنیکی و تاکتیکی مدنظر است که در پایان نیز دو بازی تدارکاتی نیز در دستور کار خواهیم داشت.

رحیمی زاده ادامه داد:تیم را برای مسابقات قهرمانی آسیای آماده می کنیم که این مسابقات از 25مرداد ماه امسال درکشور بحرین آغاز خواهد شد که تا اعزام به مسابقات سه اردوی دیگر نیز برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد:از میزبانی بسیار خوب  هندبال نفت و گاز گچساران و متولیان امر ورزش در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تشکر و قدردانی می کنم.

گفتنی است ظهر امروز عین الله دهقان، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هم دقایقی در جمع ملی پوشان هندبال نوجوانان کشورمان نیز حضور یافت و ضمن تشکر از میزبانی شهرستان گچساران ، از نزدیک نیز روند تمرینات و نحوه آماده سازی  تیم را جویا شد.

ویدئو ها را درادامه نیز تماشا کنید.

Flash version 10,1 or greater is required

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها