نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. تير 1401 - 14:40
حجت الاسلام حجازی گفت: تلاش کنیم که مردم متضرر نشوندچراکه کار باید جهادی و انقلابی صورت بگیرد،پس اگر کاری قانونی و قابل حل است و نیازمند بودجه کلانی هم نیست که نباید معطل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلمین سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اعضای خدمتگزار قوه قضاییه فرمودند که راز سربلندی جمهوری اسلامی در مقابل همه حوادث ایستادگی و نترسیدن از دشمنان است یعنی اینکه مومن و خدمتگزاران در نظام باید قوی و محکم در مقابل دشمنان بایستند و به وظایف شان نیز به احسن وجه عمل کنند.

وی افزود:رهبر انقلاب فرمودند که کار اصلی در مبارزه با فساد در هم شکستن ساختارهای فساد زاست، یعنی اینکه گاهی اوقات زمینه ای فراهم می شود که خودبه خود منجر به فساد می شود و رهبری بازهم تاکید بر مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی مردم و جلوگیری از تضییع حقوق عامه کردند.

امام جمعه گچساران گفت:امروز سالروز ازدواج مولای عالم امام علی علیه السلام وحضرت فاطمه سلام الله علیها است که به همه مسلمانان و به ویژه شیعیان عالم تبریک عرض می کنم،پس هرکسی امام علی علیه السلام را امام و ناجی خودش می داند، حتما به مسئله ازدواج توجه کند چرا که مومنین حتما باید به دستورات اسلام ناب محمدی(ص) توجه کنند و همه تلاش کنیم هرچه سریعتر زمینه ازدواج فرزندان مان نیز فراهم شود.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:امروزهم روز صنعت، معدن و تجارت است و برای این عزیزان نیز آرزوی موفقیت دارم و توصیه نیز دارم بازهم نظارت ها را بیشتر کنند تا مشکلات مردم نیز مرتفع شوند.هفته صرفه جویی در مصرف آب را داریم و برای همه عزیزانی که در این راستا به مردم خدمت می کنند آرزوی موفقیت دارم.

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:بنابراین چند نکته ای به رئیس آبفای گچساران بیان می کنم، اینکه تقریبا چهار سال است موضوعی را فردی به بنده اعلام کرده و متقاضی آب است، هرچند پیگیری هایی از سوی برخی عزیزان نیز صورت شد که مشکل  هم حل نشد.اما خودم مستقیما وارد موضوع شدم و التماس کردم پس جوابی که به بنده دادند این بود پول نداریم که لوله بخریم.

وی افزود:شب گذشته همین فرد پیام به بنده دادند و توهین هم کردند بنده ایشان را نمی شناسم اما از ته دل می بخشم چون حق دارد و در فشار مشکلات قرار دارد،چرا که نزدیک به چهار است پیگیر این موضوع است،بنابراین تقاضا دارم که این موضوع در سریعترین زمان ممکن  و همین فردا حل شود وگرنه جسارت نشود خودم برای حل مشکل وارد کار می شوم.

امام جمعه گچساران گفت:به هرحال اگر خلاف قانون است  که خود بحث دیگری است، پس اگر قانونی است انتظار این است که فردا حل شود و اگر پول ندارید بنده می روم قرض می گیرم چرا این دولت، دولت انقلابی است و قرار است مشکلات مردم نیز مرتفع شود،اما 200متر لوله هم جای دوری نمی رود.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:جناب فرماندار چند روستا هستند که مدت یکماه دنبال حل مشکل جدول آب شالیزار هستند که فقط یک بیل مکانیکی لازم دارند ،اگرچه مشکل بزرگی نیست که حل نشود،یا حل شود یا هم بیل شخصی پیدا می کنیم که مشکل مرتفع شوند.

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:بنابراین کاری که می شود پس تلاش کنیم که مردم متضرر نشوند و کار باید جهادی و انقلابی صورت بگیرد،پس اگر کاری قانونی است و قابل حل است و نیازمند بودجه کلانی هم نیست نباید معطل کرد.

وی افزود:پیامی از مردم گچساران و از خطبه های نماز جمعه گچساران به وزیر نفت اعلام می شود که این روند را قبول نداریم که در کنار روستایی لوله های مربوط به صنعت نفت در خاک افتاده و در حال پوسیده شدن است و نیز باید دور انداخته شود،که پیشنهاد شده است به عنوان ستون برای سقف مسجد روستا بکاربرده شود اما متولیان امر می گویند که نمی شود. بنابراین این موارد ازآن نظام جمهوری اسلامی است که متاسفانه موارد اینچنینی زیاد داریم.

امام جمعه گچساران گفت:اما در بحث حقوق بشر هیچ کشوری به اندازه آمریکایی ها به بشر ظلم نکرده است و جنایت ها هم در حق بشریت انجام دادند،پست تر از دولتمردان آمریکایی در جهان وجود ندارد و آنها نباید از حقوق بشر حرف بزنند.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:بنا داریم با عنایت امام زمان تحول بزرگ فرهنگی در شهرستان به شکل اصولی و منطقی انجام شود و از همه هیئات مذهبی ،دانشگاه آزاد،حوزه های علمیه، آموزش و پرورش ،سازمان تبلیغات، بازار، ادارات و ...همه و همه آحاد جامعه می خواهیم که دست به دست هم بدهند و نادانان را نصیحت کنند که بحث حجاب و عفاف و اخلاق در شهر نیز رعایت شود و به تبع عیوب نیز مرتفع شوند.

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:16تیرماه شهادت امام محمد باقر علیه السلام است که این روز را نیز به همه عزیزان تسلیت عرض می کنم. امام محمد باقر علیه السلام فرمودند که اصل دین نماز است و باید به فکر فقرا و نیازمندان بود و راس و قله دین جهاد و مبارزه است و امروز هم جهاد تبیین ضروری است.

وی افزود: اما تقاضا از فرماندار و مسئولین شهرستان داریم که جهادی و انقلابی کار امروز را به فردا نسپاریم و مشکلات مردم در سریعترین زمان ممکن نیز مرتفع شوند،منظور کاری است که قانونی و در چارچوب قانون تعریف شده باشد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها