نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. تير 1401 - 18:58
داور فوتبال گفت:اساس حقوق بشر آمریکایی زیاده خواهی، استعمار، سودجویی، غارتگری، قلدری و منفعت طلبی است به گونه ای که اهداف مورد نظرشان بایستی در تمام کشورها پیاده و فقط صدای آنها هم شنیده شود.

محمد راهی داور لیگ برتر فوتبال کشورمان در گفتگو با صبح زاگرس؛در خصوص افشای حقوق بشر آمریکایی گفت:باید توجه کرد که بحث حقوق بشری که در سیاست های دولتمردان آمریکایی مطرح شده برمبنای اقدامات منفعت طلبانه است و تلاش آمریکایی ها در القای حقوق بشر در عرصه بین الملل تنها به عنوان ابزاری در راستای منافع سیاسی ،اقتصادی و تبلیغاتی شان بوده است.

وی افزود:تعارض های بسیاری در رویه و عملکرد دولتمردان آمریکایی در حوزه حقوق بشر وجود دارد که به نوعی همه جوامع بین المللی شاهد و ناظر آنها بوده اند که آنها براساس منافع خودشان حقوق بشر را تعبیر،تعریف و نیز اجرایی می کنند.

راهی ادامه داد:پس به نوعی می توان گفت که آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر از دوران گذشته تا حال به شمار می رود، هرچند آمریکایی ها همواره انگشت اتهام خودشان را به سمت دیگر کشورها نشانه می روند که باید بیان کرد این مدعی دروغین حقوق بشر موجب ویرانی تمدن ها و کشورهای بسیاری نیز شده است.

 داور فوتبال کشور تصریح کرد:بنابراین اساس حقوق بشر آمریکایی همان زیاده خواهی، استعمار، سودجویی، غارتگری، قلدری و منفعت طلبی است به گونه ای که اهداف مورد نظرشان بایستی در تمام کشورها پیاده و فقط صدای آنها هم شنیده شود که در غیراینصورت نیز کشورها انگ ضد حقوق بشر دریافت خواهند کرد.

وی درادامه افزود:به عنوان نمونه  ۱۷هزار قربانی ترور در ایران، تحمیل جنگ هشت ساله و حمایت همه جانبه از رژیم بعث عراق، اعمال تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه علیه کشورمان، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران ،شهادت حاج قاسم سلیمانی و دیگر موضوعات از جمله اقدامات ضد بشری آمریکایی ها علیه کشورمان بوده است.

راهی تصریح کرد:با این وجود نیز آمریکایی ها در منطقه خاورمیانه جنایت های بی شماری نیز انجام داده اند که می توان به کشتار مردم سوریه، عراق، افغانستان، یمن و...نیز اشاره کرد که آنها به بهانه این نوع از حقوق بشر این جنایات را هم توجیه می کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها