نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. تير 1401 - 21:22
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از برخی طرح ها و پروژه ها در باشت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید ناصر حسینی پور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بازدید از حوزه انتخابیه خود در شهرستان باشت در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروز توفیقی حاصل شد تا از  باشت و پروژه های این شهرستان دیدار داشته باشیم،و در روند چگونگی این پروژه ها قرار گیریم.

 

 

وی در ادامه افزود:در این بازدید از کارخانه دام و طیور فدک سرکشی  شد ،و مشکلات و درخواست  های  این مجموعه مورد بررسی قرار گرفت که بخشی از این مشکلات در حوزه  جهاد کشاورزی است که این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا خلخلی در روند کار این کارخانه بوجود نیایید.

 


 

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد ؛در بازدیدی که از کارخانه بیو اتانول خان احمد باشت داشتیم ، که با پیمانکار این پروژه صحبت های انجام شد که عمده مشکلات آنها در بحث بودجه و تسهیلات است ،و این موضوع را در مجلس و از طریق دولت پیگیری می کنیم  که مشکلات این پروژه را حل کنیم و نگذاریم که این کارخانه روند کندی را پیش ببرد.


 

سید ناصر حسینی پور  گفت؛بازدیدی هم به روستاهای پشتکوه باشت داشتیم که در یکی از این روستاها از طرح بوم گردی که وجود داشت بازدیدی داشتیم و باید این صنعت مورد توجه قرار گیرد و ما هم  حمایت خواهیم کرد چون این صنعت یک طرح اشتغالزا است و می طلبد که میراث‌فرهنگی نیز حمایت خوبی داشته باشد.

 


 

حسینی پور گفت؛یک نماینده مجلس یک پناه گاه و ستونی برای مردم منطقه عشایر نشین  هست، با مردم باید صادق باشیم وعده دروغ به کسی ندهیم ،و آنها را دور نزنیم.


 

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس گفت:باوجود شرایط سخت اقتصادی می توان گام های بزرگی برداشت،اما بعضی از کارها در دو بازده زمانی کوتاه مدت و بلند مدت انجام خواهد شد.


 

وی گفت:پس ما باید  برنامه های خود را بر اساس این زمانبندی انجام  دهیم،و وظیفه ما حل مشکلات مردم است ،در مجلس هم به شدت و با تدبیر خاص در حال پیگیری مشکلات مردم در بخش های مختلف هستم.

حسینی پور بیان کرد:دغدغه ما  مشکلات مردم در حوزه های بهداشت،ورزش ،مسکن،راه، آب و .. است،مردم هم فهیم هستند و بصیرت دارند،اگر در زمانی که قیر ارزان بوده و می توانست روستایی آسفالت شود ولی نشد ،اما در حال حاضر با وجود گرانی و مشکلات بوجود آمده کارهای خوبی صورت می گیرد.

 


 

در حاشیه این دیدارها نیز مردم این منطقه در حضور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت به بیان دیدگاهها و مشکلات خود پرداختند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها