نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. تير 1401 - 5:54
کارگردان گچسارانی گفت:آمریکایی هایی که دم از حقوق بشر می زنند همان تروریست هایی هستند که در دهه های اخیر منطقه خاورمیانه را به خاک و خون کشیده و جنایات بسیاری علیه بشریت هم به راه انداخته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اورنگ نارکی، نویسنده و کارگران تئاتر گچسارانی در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص افشای حقوق بشر آمریکایی گفت:رهبر انقلاب اسلامی بارها در فرمایشات شان نیز به موضوع حقوق بشر آمریکایی اشاره کرده اند که دولت آمریکا در حالی از حقوق بشر حرف می زند که زشت‌ترین تصویر از نقض حقوق بشر را در رفتار مستکبرانه‌اش با ملت‌های ضعیف جهان از خود بر جای گذاشته است.

وی افزود:بنابراین می توان اینگونه برشمرد که دولتمردان آمریکایی خود محور شرارت، جنایت، ترور و تروریست در سطح بین الملل هستند اگرچه در چهاردهه عمر انقلاب اسلامی نیز کشورمان قربانی ترورهای متعدد از سوی آمریکایی ها بوده است.

نارکی تصریح کرد:بایستی توجه کرد که آمریکایی ها با طرح ادعای توخالی حقوق بشر فقط بدنبال منافع خود و به نوعی کسب امتیاز از سایر کشورها هستند، هرچند نظام سلطه با ابزار کارآمد اما دروغین حقوق بشر و با کمک امپراتوری رسانه ای جنایات بسیاری را در سطح منطقه و جهان مرتکب شده است.

کارگردان گچسارانی ادامه داد:بنابراین آمریکایی هایی که دم از حقوق بشر می زنند همان تروریست هایی هستند که در دهه های اخیر منطقه خاورمیانه را به خاک و خون کشیده و کشتارها و جنایات بسیاری علیه بشریت هم به راه انداخته است.

نارکی گفت:امروز اقدامات ضد حقوق بشری رژیم آمریکا را می توان در ترورفیزیکی و شخصیتی دانشمندان و علمای دینی کشورمان مشاهده کرد، در حالی که جهان نیز سرشار از اقدامات تروریستی و کینه توزانه دولتمردان آمریکایی علیه مردم بی‌گناه به ویژه مسلمانان جهان بوده است.

وی اظهارکرد:اما نمونه بارز جنایات آمریکا در کشورمان می توان به تحمیل جنگ هشت ساله علیه ملت ایران و حمایت همه جانبه از رژیم بعث عراق، اقدام به ترور 17 هزار زن و مرد و کودک ،هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی،ترور دانشمندان هسته ای و علمای برجسته کشورمان، بلوکه کردن دارایی ها ایران،اعمال تحریم های فلج کننده علیه ملت ایران و دهه ها نمونه دیگر از جمله این اقدامات ضد حقوق بشری آنها است.

نویسنده گچسارانی درادامه تصریح کرد:با این وجود نیز نظام سلطه با تبلیغات گستره رسانه ای همواره تلاش دارد تا جای مظلوم و ظالم را عوض کند، که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بازخوانی و افشای چهره حقیقی و ضد حقوق بشری آمریکا از مصادیق جهاد تبیین به شمار می رود  که در نتیجه افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی برای نسل های امروزی کشورمان بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها