نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. تير 1401 - 7:24
بیراه نیست که نمایندگان مجلس، با اقدام سال گذشته خود، چه خطری را از بیخ گوش شان رفع کردند تا آسیب کمتری متوجه مجلس شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، موسی کریمی - خبرها حاکی از آن است که مدت زیادی است غلامرضا تاجگردون به دنبال تلافی اقدام مجلس در رد قانونی اعتبارنامه اش است و شبانه روز روی این موضوع برنامه ریزی می کند.

 
در آخرین تحرکات وی که فعالیتش توسط خودش لو رفت، او از سازماندهی نفر یا نفراتی خبر داد که قرار بود جلوی قالیباف اقدام به سخنرانی کنند.
 
اما او نمی داند که با این اقدامات سلبی در واقع فعالیت خودش را در نزد افکار عمومی و نهادهای مربوطه سیاه تر می کند، و با هر ضربه ای به دنبال انتقام گرفتن است.
 
تاجگردون که خود خوب می‌داند پایان فعالیت سیاسی اش سال گذشته رقم خورد، به دنبال دست و پا زدن است، حتی طرفداران و مدیرانش نیز این روزها چرخش های ۱۸۰ درجه ای را در جلوی چشم خود می بینند.
 
 
شاید سال آینده همین موقع او دیگر از این تکاپو دست بکشد، و متوجه شود کار از آنچه فکرش را بکند خواب تر شده است.
 
اما این اقدامات و طنزهایی که وی در باب رییس یک قوه در نظام مقدس جمهوری اسلامی در صفحه شخصی خود در حال انتشار است، موجب ناامیدی در سطح جامعه می شود.
 
او به راحتی و مصداقا در بین توده های مردم در صفحه مجازی اش با نامید کردن آنها دارد فعالیت هایش را سمت و سو می دهد.
 
موضوعی که اخیرا شخص اول نظام، مقام معظم رهبری صریحا آن را نهی کردند و بیان کردند که این اقدامات بازی در اردوگاه دشمن است.
 
اکنون بیراه نیست که نمایندگان مجلس، با اقدام سال گذشته خود، چه خطری را از بیخ گوش شان رفع کردند تا آسیب کمتری متوجه مجلس شود.
 
امیدواریم نهادهای مربوطه با هوشیاری کامل حواسشان به تحرکات این روزهای تاجگردون جمع باشد و با هوشیاری و صبر آن را دنبال کنند.
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها