نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. تير 1401 - 15:20
محمد رمضانی گفت:به مناسبت عید غدیر خم چهار هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه موکب طریق الکربلا گچساران طبخ و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، محمد رمضانی،مسئول موکب طریق الکربلا در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اقدامات این موکب در  خصوص کمک های مومنانه گفت: به مناسبت عید "غدیر خم" چهار هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه موکب طریق الکربلا گچساران طبخ و بین نیازمندان در مناطق کم برخوردار شهرستان توزیع شد.

وی افزود:شناسایی افراد نیازمند توسط گروه های اجتماعی موکب طریق الکربلا انجام می گیرد، و این اقدام مهم نیز به همت بنیاد احسان ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) و با مشارکت گروه های مردمی،هیئات مذهبی و دیگر مواکب در این شهرستان نیز اجرایی شد.

مسئول موکب طریق الکربلا گفت:باید توجه کرد که در محلات و روستاهای شهرستان گروه های اجتماعی مردمی وابسته به موکب تشکیل شده اند که متشکل از مسئول پایگاه مقاومت بسیج، مسئول هیات مذهبی،معتمدین و روحانی محل هستند که کار شناسایی خانواده های نیازمند را انجام می دهند.

رمضانی اظهار کرد:موکب طریق الکربلا نیز پس از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه و مواسات در نیمه شعبان سال 99 باز هم پای کار مردم آمد که این کمک های مومنانه همچنان با جدیت تمام در شهرستان گچساران ادامه خواهد داشت.

وی افزود:موکب طریق الکربلا 6 سال پیش به عنوان اولین موکب شهرستان به جهت خدمت رسانی به زائرین ابا عبدالله علیه السلام در این شهرستان راه اندازی شد که تا به امروز خدمات ارزشمندی را به مردم در عرصه های مختلف ارائه داده است.

رمضانی تصریح کرد:موکب طریق الکربلا علاوه بر خدمات رسانی به زوار اربعین ،در بحث سیل لرستان، خوزستان و سیستان و بلوچستان  و همچنین زلزله کرمانشاه ، سی سخت و دیگر موارد نیز خدمت رسانی مطلوبی به هموطنان داشته است.

وی در پایان گفت:با توجه به شرایط معیشتی و اقتصادی اقشار آسیب پذیر جامعه، امیدواریم کما فی سابق مردم همکاری لازم با موکب طریق الکربلا را داشته باشند و افرادی که توانایی دارند پای کار بیایند تا از این مشکلات هم به خوبی عبور کنیم.

ادامه تصاویر را مشاهده کنید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها