نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. مرداد 1401 - 21:04
با حضور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد،جلسه با مالکان زمین های کشاورزی اطراف جاده ترانزیتی پل بریم به شلالدون برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با حضور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد،جلسه با مالکان زمین های کشاورزی اطراف جاده ترانزیتی پل بریم به شلالدون برگزارشد.

سید ناصر حسینی پور، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: اول به من حق بدهید که در جایگاه خودم که دفاع از حقوق مردم است حرف بزنم ما وکیل مدافع مردم هستیم اما در عین حال مدافع بیت المال هستیم.

وی افزود:از پل بریم و تا پل خیر آباد ۱۰کیلومتر آن باقی است که کامل شود،که این موضوع در شهرستان باشت است و باید کاری بشود که این موضوع برطرف شود و ما در جلسات بعدی در مورد موضوعات دیگر حرف بزنیم.

سید ناصر حسینی پور تصریح کرد:باید بررسی شود چقدر از زمین ها مردم در این طرح مورد استفاده قرار گیرد،و مشخص شود چون این جاده بار ترافیکی زیادی را ایجاد کرده است،و باید قیمتی مناسب روی این زمین‌ها گذاشته شود که مردم دچار ضرر نشوند، چون ملک این مردم را باید ملک خودمان بدانیم.

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس بیان کرد:این طرح باید اجرا شود، باید طراحی خوبی نیز برای ورودی شهر بوستان و پل هایی که در مسیر قرار بگیرد ،مورد بررسی و طرح مطالعاتی قرار گیرد،چون ورودی هر شهر تابلو هر شهر است که نباید دارای نواقصات باشد.

وی گفت؛جلسه ای را مشخص کنید از عزیزانی که زمین های کشاورزی آنها جز این طرح است آنها گفته های خود را مطرح می کنند و دغدغه های آنها شنیده شود،تا به بهترین شکل ممکن ایجاد شود، طرح سی ان جی که در مسیر این طرح قرار گرفته است باید مورد بررسی قرار گیرد،چون باید از حق و حقوق صاحب آن دفاع کنیم .

حسینی پور گفت:من می خواهم از حق مردم دفاع کنم،که فردا روزی بتوانم با مردم رو در رو شدم در چشمان آنها نگاه کنم و نگذارم حق آنها ضایع شود،باید حق مردم هم در نظر گرفته شود،اما باید این طرح هم هر چه زودتر برداشته شود،مشروعیت هر کاری برای پروژه ای این است که مالکیت آن مشخص شود و معارضات آن حل شود.

دادستان باشت گفت: معارضات دولتی و مردمی باعث می شود تا پروژه ها به کندی پیش روند،که جا دارد همه تلاش کنیم که این موانع رفع شود.ما باید از حقوق مردم دفاع کنیم و تا جایی. هم که می شود جان مردم را با برداشتن موانع و رفع نقاط حادثه‌خیز جاده ها برداریم.

رجایی در ادامه افزود:در درجه اول باید بحث مالکیت افراد مشخص شود و جاهایی که مربوط به منابع ملی است ،نامه نگاری‌های و مجوزات لازم گرفته شود.

دادستان باشت گفت:ما باید بانی خیری برای مردم باشیم با قصدمان قربت باشد،باید طوری باشد که منافع مردم و دولت یکسان در نظر گرفته شود،انتظار داریم که همه همکاری کنند و این پروژه ملی و مهم به سرانجام برسد .

نادر گرامی فرماندار شهرستان باشت در این جلسه گفت:انتظار داریم از ادارات مختلف و خدمات رسان که همکاری و مشارکت لازم را برای هر چه زودتر به ثمر نشستن این پروژه بزرگ داشته باشند.

وی تصریح کرد؛شهر بوستان یک شهر در حال رشد هست و سعی کنیم که پروژه در مسیری درست و به بهترین شکل ممکن ایجاد شود.

ادامه نیز تصاویر را مشاهده کنید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها