نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. مرداد 1401 - 10:02
فوتبال نفت و گاز گچساران در دهه اخیر فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرد که از صعود به لیگ دسته اول تا سقوط به لیگ سه را می توان کلکسیونی از اتفاقات تلخ و شیرین این تیم برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مردم گچساران از دیر باز علاقه بسیاری به ورزش داشته اند و رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان فعال بوده و ورزشکاران بسیاری نیز از این شهرستان در سطح ملی و بین المللی درخشیده اند.

اما در میان همه رشته های ورزشی همچون هاکی، هندبال، واترپلو،تنیس روی میز، و... طرفداران رشته پرهیجان فوتبال همچون سایر دنیا در این منطقه نیز از جمعیت بالایی برخوردار بوده که تعصب و علاقه آنها نیز موجب شده که فوتبال به عنوان رشته پرطرفدار مردم دیار بام نفت ایران  باشد.

البته با توجه به نوع و میزان امکانات موجود در حال حاضر تنها تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد که این موجب شده علاقمندان زیادی پیگیر نتایج تنها نماینده فوتبال استان کهگیلویه و بویراجمد در لیگ دو کشوری باشند.

 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در دهه اخیر فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرد و از صعود به لیگ دسته اول درفصل 91 و سقوط به لیگ دو در فصل 93 گرفته تا رفتن به پلی آف در فصل 96 و سقوط به لیگ سه در فصل 99 به جرات می توان این تیم را کلکسیونی از اتفاقات تلخ و شیرین دانست.

امروز در فصل 1401نیز مدیریت باشگاه فوتبال نفت وگاز گچساران با کوله باری از تجربه ،"داریوش یزدی" بازیکن اسبق استقلال تهران و اهواز، که سابقه سرمربیگری تیم های نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان در لیگ برتر و همچنین سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم را در کارنامه خود دارد،بار دیگر به خدمت گرفته است.

حذف تیم های لیگ برتری استقلال و فولاد خوزستان و بازی به یادماندنی با تراکتورسازی تبریز در جام حذفی از بهترین خاطرات اهالی فوتبال گچساران با این سرمربی نام آشنای فوتبال کشورمان است.

بنابراین از ویژگی های بارز این سرمربی نیز سابقه درخشان در استعدادیابی فوتبال پایه است هرچند یزدی از مدرسان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در فوتبال پایه است که این می تواند یک امتیاز مهم برای باشگاه نفت و گازگچساران که دارای استعدادهای بسیاری در رده های پایه فوتبال است به شمار آید.

با این وجود اهالی فوتبال و هوادران پرشور تیم فوتبال نفت وگاز گچساران ،اندیشه بازگشت این تیم به روزهای اوج و صعود به لیگ دسته اول را در سر می پرورانند که رسیدن به این مهم هم دور از ذهن نخواهد بود و تنها یک همدلی را می طلبد.

بنابراین در پایان تصمیماتی که مدیران باشگاه برای موفقیت تیم درنظر خواهند گرفت هرچه که باشد مورد احترام کارشناسان ، اهالی رسانه و هواداران است و موفقیت تیم های ورزشی خصوصا فوتبال آرزوی قلبی همه مردم گچساران به شمار می رود، اما تحلیل دقیق نقاط ضعف و قوت تیم  و بهره گیری از نظرات و تجربیات کارشناسان، پیشکسوتان، اهالی ورزش ، دلسوزان و هواداران همگی از مسائلی است که برای ترسیم یک نقشه راه جدید در ورزش گچساران موثر و حیاتی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها