نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. شهريور 1401 - 17:15
امام جمعه گچساران گفت:آقای وزیر نفت گوش ها را باز کنید این مملکت با نفت می چرخد بفهمید، مردم گچساران آدمند و جزء مردم و دلسوز انقلاب و خانواده شهداء هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:امروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها است که به همه مومنین و مومنات تسلیت عرض می کنم. مقام معظم رهبری در دیدار هیات دولت نکات بسیار مهمی فرمودند که یکی از توفیقات بزرگ دولت،همین اعتماد مردم است به این معنا که مردم متوجه شدند که حداقل اختلاس های آنچنانی در این دولت نیست.

وی افزود:حضرت آقا در این دیدار هم فرمودند که دولت توجه ویژه به اولویت ها از جمله اقتصاد و فرهنگ داشته باشد.اما در بحث عراق نیز گاهی افراد بی تدبیر و کج سلیقه اند و آب به آسیاب دشمن می ریزند که طبیعتا دشمن همچون فتنه 88مداخله می کند و استکبار و صهیونیست نیز مشکلاتی بوجود می آوردند.

امام جمعه گچساران ادامه داد:اما نکته بسیار مهم اینکه حضرت آیت الله "سید کاظم حائری" در عراق احساس خطر می کنند و فرمودند که هیچکس نیز اجازه ای از طرف بنده ندارد و خطاب به مردم عراق می فرمایندکسی که می تواند مشکلات را حل کند حضرت آیت الله خامنه ای است و مومنین را به منش و رفتار رهبر انقلاب اسلامی ارجاع می دهند که سبب شد افراد نیز خلع سلاح شوند و عراق هم آرام شود.

حجت الاسلام حجازی درادامه تصریح کرد:اما در بحث مشکلات گلزار شهداء مردم همچنان گلایه دارند، دو هفته قبل و در عصر جمعه  نیز آقایان در گلزار شهداء جلسه تشکیل دادند و بنده نیز حضور یافتم و نهایتا نتیجه این شد که در شورای اداری برخی عزیزان بیان کردند که هم می توانیم و هم انجام می دهیم،پس انجام دهید دیگر!برخی ها نیز گلایه کردند چرا در نماز جمعه حرف زده می شود.

خطیب جمعه گچساران ادامه داد:اما بنده دیگر مداخله نمی کنم، اما چرا مداخله نمی کنم وگرنه به آن موضوع عمل می کردم.هرچند آقایان جلسات متعدد تشکیل دادند و کارهایی هم انجام شد و اما ظاهرا کولرها هم مشکلاتی دارند و رفع مشکل زمان بر است.

وی افزود:اما بنده به یک دلیل دیگر در این امور مداخله نمی کنم و اینکه برخی وقت ها سیاسیون می خواهند بهره برداری سیاسی کنند.آقایان بنده به عنوان یک طلبه حرف می زنم و می خواهم صادقانه ،بی غل و غش ،بدون باند بازی،بدون جناج بازی و بدون سیاسی کاری مشکل حل بشود اما به نوعی می خواهید مرا بازی بدهید و هرچندبدانید نمی توانید مرا بازی دهید.

امام جمعه گچساران درادامه اظهارکرد:بنابراین چون دیدم باندبازی و نیز فضا سیاسی می شود و یک سری کارها هم انجام می شود،پس دیگر مداخله نمی کنم و آقایان دولتی ان شاءالله خودشان مشکل را برطرف کنند،اگرچه گروه ها و یا افرادی هستند که می خواهند بحث شهید و شهادت را سیاسی بازی کنند که به این خاطر نیز مداخله نمی کنم و آقایان خودشان مطرح کردند که می توانند انجام دهند.

حجت الاسلام حجازی بیان کرد:امور فرهنگی و مذهبی باید مظلوم باشد و قاعده کار این است بارها هم عرض کردم که حوزه علمیه گچساران از نظر مالی ضعیف ترین در استان و به نوعی در کشور است، هرچند گوش فلک را کر کردیم اما گوش ها کرند و نمی شنوند چون توفیق و عرضه ندارند و گرنه یکبار که گفته شد بایستی عمل می شد.

وی افزود:زیر زمین این شهرستان ثروتمندترین نقطه کشور و اما به روی زمین فقر و بیکاری جوانان بیداد می کند با این وجود گوش ها هم کرند که نمی شنوند.این هم از وضعیت مصلای گچساران! آقای استاندار گوش ها را باز کنید! آقای وزیر نفت گوش ها را باز کنید این مملکت با نفت می چرخد بفهمید اینها(مردم گچساران) آدمند و جزء مردم هستند و دلسوز انقلاب و خانواده شهداء چرا بایستی این مردم این همه مظلوم باشند به چه دلیل؟ آقای وزیر نفت جواب تان کو؟ آقای استاندار جواب تان کو؟ .

امام جمعه گچساران ادامه داد:آقایان چرا نمی آیید جواب مردم را بدهید ،مردم مظلوم شهر بی صاحب که قبلا صاحب نداشت الان هم صاحب ندارد!،مردم  و رسانه ها بخاطر مشکلات به بنده فشار می آورند.نه امام هستم نه پیغمبر هستم و نمی توانم معجزه ای هم بکنم هرچه داد و فریاد می زنیم کسی هم توجهی نمی کند و جوابی نمی شنویم،بنابراین چکار کنم؟.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:چندی پیش دختر شهید و همسر شهیدی در شیراز مورد توهین قرار می گیرند و مسئولین هم ورود کردند که می خواهم به مسئولین شیراز این ضایعه بزرگ را تسلیت بگویم، و توقع دارم از استان کهگیلویه و بویراحمد و مردم غیرتمند گچساران به هیچ عنوان اجازه ندهید چنین مواردی در این شهر بوجود بیاید و توهینی هم به کسی شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها