نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. شهريور 1401 - 20:51
رئیس شورای شهر دوگنبدان گفت:اربعین رسانه ای قدرتمند برای ترویج و تبیین مکتب عاشورا خواهد بود ،چرا که از واقعه عاشورا تا اربعین حسینی دوره ای به جهت احیای ارزش ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا شکوهی پور،رئیس شورای شهر دوگنبدان در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص تبیین ابعاد اربعین حسینی گفت:حقیقتا همایش بزرگ اربعین حسینی نمادی برای مبارزه با ظلم است که با اهداف متعالی قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام گره خورده است.

وی افزود:اربعین مسیرکمال انسان است در حالی که عظمت قیام امام حسین علیه السلام در این روز باز خوانی می شود و پرچم برافراشته‌ای برای تبلیغ دین مبین اسلام و حاکمیت ارزش‌های اسلامی در جهان خواهد بود.

شکوهی پور ادامه داد: بنابراین باید توجه داشت که اربعین یک مانور جهانی و قدرت نمایی علیه نظام سلطه است گرچه روحیه عدالت خواهی، شهادت طلبی و نیز مبارزه با ظالمین هم درانسان های آزاده دنیا حیاتی دوباره می یابد.

رئیس شورای شهر دوگنبدان تصریح کرد:این موضوع هم حائز اهمیت است که کشورهای استعمارگر همواره به دنبال ایجاد تفرقه بین ملت های مسلمان به جهت بهره برداری به نفع خود هستند چرا که وحدت و یکپارچگی بین ملت های مسلمان و دیگر مردم آزادی خواه جهان نقشه های شوم آن ها را نقش برآب می کند.

وی اظهارکرد:البته اجتماع میلیونی اربعین یک خیزش بزرگ جهانی برای طلوع عدالت مهدی موعود(عج) خواهد بود،به بیان دیگر حب الحسین طریق نجات و کمال انسان است که همانا مردم محوری این حماسه بزرگ نشان از عزت و عظمت اسلام و بویژه پایبندی مردمی از سراسر جهان به مکتب انسان ساز عاشورا را نشان می دهد.

شکوهی پور تصریح کرد:به عبارت دیگر دنیای پر از ظلم و فساد امروز نیازمند آزادگی حسینی است در حالی که اربعین رسانه ای قدرتمند برای ترویج و تبیین مکتب عاشورا خواهد بود ،چرا که از واقعه عاشورا تا اربعین حسینی دوره ای به جهت احیای ارزش ها به شمار می رود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها