نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. شهريور 1401 - 13:01
سردار خرم دل گفت:دشمن به این باور رسیده‌ که با جنگ سخت نمی تواند جمهوری اسلامی را از پای دربیاورد پس فتنه ها می کنند و درجنگ نرم به دنبال تسخیر ذهن ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر و رده‌های برتر ناحیه مقاومت بسیج گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین در محل نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

سردار خرم دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت:در کشور ما هر‌ اتفاقی که صورت بگیرد دشمنان سوء استفاده می کنند، حتی به بحث سیل، آتش سوزی، زلزله و دیگر بلاهای طبیعی هم ضریب می دهند و به نفع خودشان بهره برداری می کنند، اما حقیقتا باید بدانیم که هزینه چه چیزی را پرداخت می کنیم؟!.

توطئه و برنامه تبلیغاتی دشمن علیه جمهوری اسلامی

وی افزود:اما چرا دشمنان ما هر روز یک توطئه و برنامه تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی به راه می اندازند؟.متاسفانه حافظه تاریخی کوتاهی داریم و کمتر به گذشته تاریخی خودمان رجوع می کنیم هرچند بحث جهاد تبیین اینجاست که بسیار هم ارزشمند خواهد بود.

سردار خرم دل ادامه داد:در۲۰۰سال گذشته تا سال ۵۷؛ شاهان، وزرا، نیروهای نظامی و...همه و همه دربست در اختیار دستگاه استکبار بودند که درسال ۵۷ با پیروزی انقلاب، استقلال و آزادی در ایران اسلامی به بار نشست و اینگونه است که نظام سلطه نمی توانند ببیند که یک کشور در جهان روی پای خودش ایستاده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:استقلال یعنی اینکه یک کشور خودش برنامه ریزی کند و خودش هم استفاده و پیشرفت کند و متکی به کسی هم نباشد. در فرمایشات امام راحل بیش از ۳۰۰بار از واژه استقلال استفاده شده است  بنابراین شعار "نه شرقی ونه غربی" مربوط به یک مقطع از انقلاب نیست، این شعار جغرافیایی هم نیست و محدود و محصور به زمان هم نیست و ماندگار خواهد بود چرا که معنا و مفهومی عمیق دارد.

اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی

سردار خرم دل اظهارکرد:قبل از انقلاب اسلامی دو بلوک آمریکا و شوروی مقابل هم و جهان را بین خودشان تقسیم کرده بودند و دربلوک غرب بر این عقیده بودند که در اداره جامعه دین دخالتی ندارد اما انقلاب اسلامی آمد و دین و قانون خداوند را در زندگی بشریت جاری و ساری کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه هم گفت:قطعا اهداف‌ و آرمان انقلاب مقابل دنیای استکبار است و هر روز ایران اسلامی آمریکای جهانخوار را به عقب می راند درحالی که انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است. امروز به برکت جمهوری اسلامی اتفاقات خوبی در عرصه بین الملل شکل گرفته اگرچه اسرائیل امروز محصور درجغرافیای فلسطین شده است.

الگو برداری جریان مقاومت از انقلاب اسلامی

وی افزود:باید توجه داشت که جریان مقاومت از جمهوری اسلامی الگو برداری کرده و امروز جمهوری اسلامی ۴۳سال در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده است.از این رو انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی به همراه داشته است.با این حال بیشتر مردم اروپا از دولتمردان آمریکا نفرت دارند و به عنوان نمونه آلمان به عنوان یکی از قطب های اقتصادی دنیا ارتش مستقل ندارد و تحت امر آمریکا ست و حتی ژاپن با این قدرت اقتصادی ارتش مستقلی ندارد و تحت سیطره آمریکایی ها مدیریت می شوند،حتی برخی  کشورهای اروپایی هم جرات آب خوددن بدون اذن آمریکا را ندارند.

مدعیان دروغین حقوق بشر؟

سرار خرمدل تصریح کرد:اما تنها کشوری که در دنیا حرف خودش را می زند و برای خودش برنامه ریزی می کند، همین جمهوری اسلامی است.امروز مدعیان دروغین حقوق بشر دقیقا ضد حقوق بشر عمل می کنند و جنایت ها می کنند درحالی دم از حقوق زن می زنند که جنایت ها علیه زنان انجام می دهند.روزانه اتفاقات بسیار وحشتناکی در غرب شکل می گیرد به اسم حقوق بشر،هیچ صدای هم از رسانه های آنها شنیده نمی شود.

عزت ایران، آمریکا را به زانو درآورده است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو درسطح دنیا مطرح می شود،و اگر از ماهواره، موشک، ناو جنگی  سلول های بنیادی، انرژی هسته ای و... حرف به میان می آید از برکات انقلاب است و امروز ایران اسلامی است که یک ابرقدرتی همچون آمریکا را به زانو در آورده است.

دشمن درجنگ نرم به دنبال تسخیر ذهن هاست

وی افزود:آمریکا درخلیج فارس درمقطعی ۴۰۰ناو جنگی داشت و امروز وضعیت به گونه ای دیگر است و نمی توانند به آبهای ما ورود کنند.بدانید که دشمن از هر فرصتی برای تخریب و تحقیر جمهوری اسلامی استفاده می کنند  چرا که دشمن به این باور رسیده‌ که با جنگ سخت نمی تواند جمهوری اسلامی را از پای دربیاورد پس فتنه ها می کنند و درجنگ نرم به دنبال تسخیر ذهن ها هستند.

سردار خرم دل تصریح کرد:اما دربحث جهاد تبیین باید کار شود چرا که این امر در روح و روان مردم تاثیر گذار است.دربحث حادثه اخیر (مهسا امینی) هنرمندی از کشورمان نیز  خطاب به برخی ها نیز توییتی  زده بود که شما دلتان برای این دختر نسوخته و برنامه شما چیز دیگری علیه نظام اسلامی است.باید توجه داشت که چند هزار نفر توسط منافقین و دیگر گروهک های تروریستی در این مملکت به شهادت‌رسیدند،همین امروز چقدر به زنان و کودکان درفرهنگ غرب ظلم وبی رحمی می شود اما آیا کسی هم توجهی می کند!.

جهاد تبیین امروز یک ضرورت انکارناپذیر است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:درفوت این عجوزه (ملکه انگلیس)۶میلیارد پوند هزینه شدصدای کسی هم درنیامد!.بنابراین ما نباید در دفاع از ارزش ها و آرمان هایمان‌ بی خیال باشیم.ما برای خون دادن هستیم اما این جنگ نیز جنگ متفاوتی است و جهادتبیین امروز یک ضرورت انکارناپذیر است.

دشمن بدنبال ناامیدی مردم است

وی افزود:امروز فضای مجازی ‌افسارگسیخته بستر اصلی تهدید جمهوری اسلامی است چرا که دشمن بدنبال ناامیدی مردم است و همه وظیفه داریم که هیچگاه نباید اسیر این فضا سازی های دشمن شویم و باید فضای مجازی را به نفع ارزش های انقلاب مدیریت کرد و مهم این است که با صلابت،با اعتقاد‌ و با امید دراین مسیر تقابل با دشمن حرکت کنیم.

سردار خرم دل تصریح کرد:هرچند دراین جنگی که هر روز  ابعادش گسترده تر می شود باید‌جانانه مقابله کرد آن هم هوشیارانه و به موقع.به میزانی که دشمن فشار را بیشتر می کند بدانید که راه را درست طی می کنیم الان تمدن غرب درحال فرپاشی است و دشمن درحال دست و‌ پا زدن است  و بایستی بیشتر هوشیار باشیم.

وی گفت:درپایان هم از زحمات همه بسیجیان دربحث جشنواره مالک اشتر تشکر و قدردانی می کنم چرا‌ که همه این اقدامات درجهت ایجاد تمدن نوین اسلامی است. البته اجتماع امسال اربعین حسینی نوید روشنی برای آینده  امت اسلامی است.

گفتنی است جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران با هدف معرفی نفرات و رده های برتر(فرماندهان،مدیران بسیجی،گروه های جهادی و...) و نیز به‌ منظور رشد و ارتقای سطح کیفی عملکرد این ناحیه مقاومت با تجلیل از 63 بسیجی برتر به پایان رسید .

تصاویر تکمیلی را شاهد باشید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها