نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. مهر 1401 - 16:04
اما برخی سیاسیون هم باید به خود بیایند سیاسیونی که گاها در خیلی از حوادث می لغزند و بعدها متوجه می شوند که چه اشتباهاتی را انجام می دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ محقق زاده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در سخرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:انقلاب اسلامی محصول خون شهداء است، انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه حضرت امام در 22بهمن سال 57به پیروزی رسید و در 31شهریور سال 59 هم نظام سلطه حمله همه جانبه ای  را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرد.

وی افزود:همه دیدند که انقلاب اسلامی برهه و تاریخ جدیدی را به تاریخ معاصر افزود ،آن دوران بلوک شرق و غرب دنیا را به دو بخش تقسیم کرده بودند و تا سال 57درتقابل با هم بودند و در جنگ هشت ساله نیز علیه ملت ایران همکاسه شدند تا ایران اسلامی را نابود کنند.

سرهنگ محقق زاده ادامه داد:بیش از 70کشور علیه انقلاب اسلامی وارد عرصه جنگ شدند،هشت سال جنگ به طول انجامید و ملتی که در ساخت کوچکترین تسلیحات نظامی ناتوان بودند جانانه مقابل تمام امکانات استکبار جهانی ایستادگی کردند چرا که تمام داشته های این ملت توکل برخداوند و پیروی از نعمت ولایت بود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:انقلاب اسلامی خودباوری را به ملت های مظلوم دنیا تزریق کرد و تفکر الحادی که بردنیا سیطره انداخته بود با حضور انقلاب اسلامی برچیده شد. همین حوادث اخیر کشورمان به خاطر مسئله ای که هنوز ابعاد آن مشخص نشده است و امروز حوادث تلخی را شاهد هستند چرا که دشمن همیشه در حال توطئه و فتنه است.

سرهنگ محقق زاده گفت:بنابراین انقلاب اسلامی حوادث بسیاری را پشت سر گذشته است و این مراحل را هم پشت سر خواهد گذشت. این مردم بودند که در 9دی ماه سال 88به صحنه آمدند و فتنه را برچیدند،قطره قطره خون مردم برای ما مهم است و دشمن در حال گشته سازی است و تمامی این اتفاقات و آشوب ها با هدایت و مدیریت کامل صهیونیسم انجام می پذیرد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران بیان کرد:انقلاب اسلامی ملت ها را بیدار کرده است واجازه نخواهیم داد که ذره ای هم به این مردم آسیب برسد و خود مردم هم به صحنه خواهند آمد.اما برخی سیاسیون هم باید به خود بیایند سیاسیونی که گاها در خیلی از حوادث می لغزند و بعدها متوجه می شوند که چه اشتباهاتی را انجام می دهنداگرچه تنها راه غلبه بر فتنه های دشمن پیروی از ولایت فقیه است

وی افزود:با این وجود جهاد تبیین باید در جامعه ارائه شود و به مردم آگاهی بدهند و این فتنه هم به پایان خواهد رسید و به روسیاهی با آنهایی خواهد بود که با دشمن همراهی می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه سخنرانی نیز به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها